Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Πέμπτη 3 Μαρτίου 2011

«Δεν ξέρω αν θα παντρευόμουν κρυφά»


Η πιο λαμπερή πρωταγωνίστρια της γενιάς της, η ηθοποιός που κόβει τα περισσότερα εισιτήρια στον κινηματογράφο και τρελαίνει τα μηχανάκια της AGB σε κάθε της εμφάνιση, όσο και αν δεν το παραδέχεται είναι workaholic.

Ωστόσο, δε θεωρεί ότι τίθεται θέμα υπερέκθεσής της στα φώτα της δημοσιότητας. «Το πρόγραμμα μου είναι σωστά μοιρασμένο, αν σκεφτεί κανείς ότι εκτός από τον "Τυφλοσούρτη" στο Μικρό Παλλάς, ξεκινάει το "Dancing with the stars".



Οσο για το σίριαλ, έχει προγραμματιστεί για την επόμενη σεζόν, οπότε σε καμία περίπτωση δε θα έλεγα ότι υπερεκθέτω τον εαυτό μου», αναφέρει σε συνέντευξη που παραχώρησε στο περιοδικό ΟΚ!

Η όμορφη παρουσιάστρια, μιλώντας για την προσωπική της ζωή, παραδέχεται πως δεν ξέρει αν θα πραγματοποιούσε τον γάμο της μυστικά, για να αποφύγει τους παπαράτσι. «Αν αποφασίσω να παντρευτώ, τότε μόνο θα μπορέσω να απαντήσω».



Σε άψογη φόρμα και πιο καλλίγραμμη από ποτέ, η Ζέτα δηλώνει πως δε θα απέφευγε μία εγκυμοσύνη όσο εργάζεται από φόβο μήπως καταστρέψει τη σώμα της:

«Δεν έχω τέτοια προβλήματα με το σώμα μου και αυτό νομίζω το έχω αποδείξει, γιατί έχω υπάρξει και δεκαπέντε κιλά βαρύτερη απ’ ό,τι είμαι τώρα. Εχω πάρει τρία κιλά, αλλά στην πρεμιέρα (του Dancing with the stars) θα είμαι όπως ήμουν πέρυσι».

ΠΗΓΗ: ΟΚ!
ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

Author:

0 σχόλια: