Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Σάββατο 5 Μαρτίου 2011

«Άλλο μοντέλο και άλλο ψώνιο»

Η νικήτρια του The Next Top Model είναι ένα 17χρονο κορίτσι από την Αλβανία, που κυκλοφορεί στην πόλη με λεωφορείο, πηγαίνει σχολείο στην Γκράβα, κάνει όνειρα και δεν σταματάει στιγμή να χαμογελάει.


Η Σιντορέλα Τόλη μίλησε στο περιοδικό «Down Town» και απάντησε σε ερώτηση δημοσιογράφου για την καταγωγή της.
«Δεν αισθάνομαι αμηχανία όταν με ρωτούν από πού είμαι, γιατί δεν έχω κάποιο κόμπλεξ με την καταγωγή μου. Άνθρωπος είμαι όπως όλοι οι άλλοι. Από κει και πέρα, αναγνωρίζω πως και οι δημοσιογράφοι κάνουν τη δουλειά τους».

Η 17χρονη Σιντορέλα μίλησε και για την απόφασή της να εγκαταλείψει το σχολείο έστω και προσωρινά, για να πάρει μέρος στο παιχνίδι. «Ήδη, ένα χρόνο πριν μπω στο παιχνίδι, είχα ξεκινήσει να κάνω κάποια πρώτα βήματα στο χώρο, συμμετέχοντας σε επιδείξεις στο Fashion Week, αλλά και σε φωτογραφήσεις. Απλά πράγματα, δηλαδή, επειδή δεν προλάβαινα. Γυρνούσα στις 9.00 το βράδυ από τα casting και μέχρι τα μεσάνυχτα μελετούσα τα μαθήματά μου. Δεν τα παραμελούσα. Όμως, μου άρεσε πολύ το επάγγελμα του μοντέλου και το έβλεπαν αυτό οι γονείς μου».

Το μοντέλο δήλωσε ακόμα πως «άλλο μοντέλο και άλλο ψώνιο».
«Χαίρομαι με όλο αυτό που συμβαίνει, αλλά δεν βρίσκω το λόγο να ντραπώ να μπω στο λεωφορείο. Η ζωή μου συνεχίζεται κανονικά».

Πηγή:newsbeast.gr

ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

Author:

0 σχόλια: