Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Κυριακή 27 Φεβρουαρίου 2011

Εντυπωσιακή φωτογράφηση! Η Βίσση ποζάρει για τον Jean Paul Gaultier!

«Ήρθε η ώρα να δείτε την αγαπημένη μου φίλη, Άννα, μέσα από τα δικά μου μάτια», είχε αποκαλύψει ο γάλλος σχεδιαστής, Jean Paul Gaultier.

 «Η Βίσση, άλλωστε, είναι το απόλυτο θηλυκό, που προκαλεί οποιονδήποτε άνθρωπο να ασχοληθεί μαζί της». Και η στιγμή …που όλοι εμείς μπορούμε να απολαύσουμε τη «δική μας» Άννα να ποζάρει για χάρη του διάσημου σχεδιαστή, έφτασε!



Η Άννα Βίσση συνάντησε στο Παρίσι το μετρ της μόδας και σε μια σουίτα του «Plaza Athenee» με φόντο τον Πύργο του Άιφελ, η ελληνίδα star φωτογραφήθηκε με μοναδικά κομμάτια υψηλής ραπτικής… εμπνευσμένα από αυτή, γι’αυτή! 





«Αν γυρνούσα το χρόνο πίσω, θα με ξανάβρισκα μάλλον εδώ ακριβώς που είμαι τώρα. Θα έκανα τα ίδια λάθη, τις ίδιες επιλογές, θα μου άρεσε η ίδια μουσική, θα γέλαγα με τα ίδια πράγματα και θα φοβόμουν τους ίδιους λόγους. Με δύο λόγια, θα ήμουν ο ίδιος άνθρωπος», λέει η Άννα Βίσση στο περιοδικό «Μadame Figaro»!

Μιλώντας για την τραγουδίστρια, ο Gaultier, λέει: «σε κερδίζει, σε παίρνει μαζί της, σε κρατάει. Είναι ανεξάντλητη, ακούραστη σαν μικρό παιδί. Δυνατή σαν γνήσιο αρσενικό και τρυφερή σαν απόλυτο θηλυκό».

«Το μεγαλύτερο θέλω μου αυτή τη στιγμή είναι να δω την κόρη μου, Σοφία, ευτυχισμένη και ολοκληρωμένη σε αυτό που της αρέσει να είναι και να κάνει. Και να με πηγαίνει βόλτες πού και πού στα όνειρά της για να την καμαρώνω», δηλώνει η Άννα και αποκαλύπτει πως ξεπερνά τα δύσκολα χάρη σε 2 - 3 αληθινούς φίλους αλλά και από άγνωστους ανθρώπους που της γράφουν πόσο τους έχει βοηθήσει με τα τραγούδια της σε δικές τους δύσκολες στιγμές.

Όπως λέει η Άννα, με το διάσημο σχεδιαστή τους δένει η αλληλοεκτίμηση. «Είμαστε περίπου της ίδιας γενιάς, με πολλά χρόνια εμπειρίας και σκληρής δουλειάς στις πλάτες μας, κατακτήσεις με κόστος, ups and downs... Το μεγαλύτερο προσόν του είναι η αμεσότητα και η απλότητά του. Δεν είναι ψώνιο κι ας είναι διάσημος και δεν του αρέσουν οι διάσημοι που είναι ψώνια».
















Πηγή: protothema.gr
ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

Author:

0 σχόλια: