Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Πέμπτη 20 Ιανουαρίου 2011

"Δεν έμεινα έγκυος για να μην χαλάσω το σώμα μου"


Η φετινή τελετή απονομής των Χρυσών Σφαιρών, πέρα από την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων είχε και πολλές ακόμη εκπλήξεις αλλά και αποκαλύψεις.


Μία από αυτές ήταν η απόκτηση του δεύτερου βιολογικού παιδιού της Nicole Kidman μέσω παρένθετης μητέρας, μία είδηση που έχει κάνει ήδη τον γύρο του κοσμου. Η νεογέννητη πήρε το όνομα Faith Margaret Urban και η ηθοποιός δήλωσε σχετικά:

«Η οικογένειά μας είναι ευλογημένη που έχει άλλο ένα μέλος, του οποίου εγώ και ο Keith Urban είμαστε βιολογικοί γονείς και ευχαριστούμε όλους όσους μας στήριξαν σε αυτήν μας την προσπάθεια».

Η μεγάλη αποκάλυψη όμως ήρθε αμέσως μετά. Η μεγάλη απορία των δημοσιογράφων ήταν γιατί η πρωταγωνίστρια επέλεξε να μην μείνει η ίδια έγκυος. Η απάντηση ήρθε από την ίδια και ήταν αφοπλιστική:

«Όταν μένεις έγκυος, πρέπει να επαναφέρεις το σώμα σου σε μία ισορροπία. Αυτό χρειάζεται πολλούς μήνες, είναι πολλές φορές επίπονο και σίγουρα ψυχοφθόρο.

Όταν έκανα το πρώτο μου παιδί, μπορούσα να πάρω ένα αρκετά μεγάλο διάλειμμα από την δουλειά μου και να φροντίσω τον εαυτό μου και να αφοσιωθώ εξ ολοκλήρου στην οικογένειά μου. Τώρα αυτό μου είναι πολύ πιο δύσκολο. Ετσι, αποφάσισα να κάνω παιδί με παρένθετη μητέρα».

ΠΗΓΗ: www.LOVERADIO.gr
ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

Author:

0 σχόλια: