Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Πέμπτη 30 Σεπτεμβρίου 2010

Julia Roberts: Είμαι απλά ένα κορίτσι

Όταν σου μιλά η Τζούλια, αντικρίζοντάς σε με εκείνο το απίστευτα φωτεινό χαμόγελο,
 πραγματικά δεν έχεις πολλά περιθώρια να διαφωνήσεις.

Η 43χρονη ηθοποιός, βραβευμένη με Οσκαρ για την ερμηνεία της στην «Εριν Μπρόκοβιτς» και μητέρα τριών παιδιών, σε κάνει πραγματικά να αναρωτιέσαι μόλις τη συναντήσεις τι ακριβώς γελοίο πράγμα είναι αυτό στο οποίο αναφέρεσαι όταν μιλάς για ελληνική σοουμπίζ. 





Με απίστευτη φωτεινότητα στο αψεγάδιαστο για την ηλικία της πρόσωπο, καλή διάθεση και ζεστή εκφραστικότητα ακόμα και στις πιο αγενείς ερωτήσεις, με έκανε να προβώ σε μια δήλωση οικειότητας, από αυτές που σπάνια επιτρέπω στον εαυτό μου, όταν βρίσκομαι σε συνέντευξη ακόμα και με πολύ μικρότερου βεληνεκούς, σε σχέση με τα δικά της υψίπεδα, stars: να της πω στο τέλος της συνομιλίας μας, με τον αυθορμητισμό ενός πιτσιρικά φαν: «Είστε απλά αξιολάτρευτη» - προκειμένου να εκβιάσω για άλλη μία φορά το μαγικό της χαμόγελο.


Είναι δύσκολο να είστε ένας μύθος; Να είστε η Τζούλια Ρόμπερτς;
(γελάει) Οχι, μου προκύπτει τελείως φυσιολογικά. Η λέξη μύθος αφορά στη δική σου αντίληψη για μένα, εγώ δεν το αισθάνομαι. Είμαι απλά ένα κορίτσι.
Πώς βιώσατε στο πέρασμα του χρόνου την αλλαγή από το σέξι νέο κορίτσι σε αυτό που είστε τώρα;
Δεν νομίζω ότι μια τέτοιου είδους επιδερμική αντίληψη των αλλαγών της ζωής σου είναι υγιές συναίσθημα. Η μόνη συνειδητοποίηση που έχω είναι ότι πλέον έχω προτάσεις να συνεργάζομαι από τους ανθρώπους που θαυμάζω. Οταν, για παράδειγμα, σε φωνάζει ο Μάικ Νίκολς να παίξεις στην ταινία του, λες απλώς «γουάου». 
Το «Eat, Pray, Love» είναι μια ταινία στο επίκεντρο της οποίας βρίσκεται μια ηρωίδα που επαναπροσδιορίζει τη ζωή της. Υπήρξε κάποια ανάλογη οριακή στιγμή στη δική σας ζωή;
Είμαι ένας άνθρωπος που συνεχώς επαναπροσδιορίζεται, δεν μπορώ να πω ότι υπήρξε μια στιγμή οριακής κρίσης στη ζωή μου. Ξέρω ότι σε απογοητεύω με αυτό που σου λέω αλλά έτσι είναι.
Oύτε όταν αφήσατε ξαφνικά τον Κίφερ Σάδερλαντ, 16 χρόνια πριν, μερικές μέρες πριν από τον προγραμματισμένο γάμο σας;
Μμμ, αυτό δεν είναι ούτε ακριβές ούτε και πολύ ευγενικό που με ρωτάς. 
Συγγνώμη αν σας έφερα σε δύσκολη θέση...
Δεν πειράζει. Πολλοί άνθρωποι πιστεύουν αυτά που διαβάζουνε, γι’ αυτό και το να δίνεις συνεντεύξεις έχει πάντα το ρίσκο του. Η αλήθεια είναι πως το συγκεκριμένο περιστατικό στο οποίο αναφέρεσαι ουσιαστικά ήταν μια ήρεμη απόφαση κοινής συναίνεσης. Καμία σχέση με το σκανδαλώδες δράμα που το παρουσίασε ο Τύπος.
Αυτός ήταν ο λόγος για τον οποίο γυρίσατε το «Η νύφη το έσκασε;».
(ελαφρά ενοχλημένη) Δεν είμαι σίγουρη ότι καταλαβαίνω πού το πας.
Στο ότι εκείνη η ταινία έδωσε παρα πάνω καύσιμο στο κουτσομπολιό. 
Έκανα την ταινία απλά και μόνο επειδή βρήκα αστείο το σενάριο, και ήθελα πολύ να συνεργαστώ ξανά με τον Γκάρι Μάρσαλ και τον Ρίτσαρντ Γκιρ μετά το «Pretty Woman». Moυ φαίνεται ότι και πάλι σε απογοήτευσα.

Σαν σταρ η οποία προσέχει την εμφάνισή της, θα επιτρέπατε στον εαυτό σας να ψάξει μεταξύ άλλων την ευτυχία σε τόσα πιάτα ζυμαρικών και πίτσας όπως ο χαρακτήρας που υποδύεστε στην ταινία;

Το μήνυμα είναι να είσαι ευτυχισμένος με αυτό που κάνεις. Και το να τρως καλομαγειρεμένο, φρέσκο φαγητό σού δίνει αυτή την ευτυχία. Απόλαυσα μια γιγαντιαία καρμπονάρα χτες το βράδυ και δεν θα είχα κανένα ενδοιασμό να την απολαύσω ξανά για πρωινό τόσο νόστιμη που ήταν. Οτιδήποτε προσεγγίζεις με αίσθημα χαράς και ευζωίας, δεν σε πειράζει. 


Ως παντρεμένη μητέρα τριών παιδιών, πώς αντεπεξήλθατε στο πρόγραμμα των γυρισμάτων αυτής της ταινίας που σας ήθελε από την Ιταλία στην Ινδία και μετά στο Μπαλί;
Ταξιδέψαμε όλοι μαζί ως οικογένεια. Τα παιδιά το λάτρεψαν. 

Σας έχει αλλάξει η μητρότητα; 

Λατρεύω τα παιδιά μου, αλλά δεν θα πω σε καμία περίπτωση ότι κάποιος που επιλέγει να μην αποκτήσει παιδιά χάνει κάτι. Δεν είναι υποχρεωτικό. Ο κάθε άνθρωπος ολοκληρώνεται με διαφορετικό τρόπο. Η Λιζ Γκίλμπερτ, η συγγραφέας του «Eat, Pray, Love», η οποία είναι και ο χαρακτήρας που υποδύομαι, δεν έχει παιδιά και είναι μια πραγματικά ευτυχισμένη και ολοκληρωμένη γυναίκα. 
Σας αρέσει να διαβάζετε βιβλία αυτοβοήθειας;
Δεν διαβάζω πλέον βιβλία που δενέχουν εικόνες μέσα τους (γελάει).
Φέτος συμπληρώνονται 20 χρόνια από το «Pretty Woman». Τι θυμάστε περισσότερο από εκείνη την εποχή;
Το πιο έντονο συναίσθημά μου είναι η σχέση ζωής που ανέπτυξα έκτοτε με τον σκηνοθέτη μου Γκάρι Μάρσαλ και τον Ρίτσαρντ Γκιρ και η ευγνωμοσύνη που θα αισθάνομαι πάντα απέναντί τους, εφόσον εκείνη την εποχή δεν ήμουν αυτό που θα λέγαμε η πρώτη επιλογή του καθένα γι’ αυτόν τον ρόλο. 
Σας έχει λείψει η πολυτέλεια να περπατάτε απαρατήρητη στον δρόμο; 
Όχι, γιατί περπατάω απαρατήρητη στον δρόμο. Κάποιες φορές με αναγνωρίζουν, αλλά δεν είμαι η περσόνα που θα επιδιώξει να προκαλέσει πανικό. 
Η ηρωίδα που υποδύεστε γυρίζει τον κόσμο για να βρει τον εαυτό της. Θα επισκεπτόσασταν την Ελλάδα αν θέλατε να κάνετε το ίδιο;
Θα ήθελα να επισκεφτώ την Ελλάδα στην οποία όμως δεν έχω πάει ποτέ. Πριν λίγο καιρό ένας συμπατριώτης σου μου πήρε συνέντευξη λέγοντάς: «Στο τελευταίο σας ταξίδι στην Ελλάδα, κάνατε αυτό κι εκείνο, ήσασταν στη Σαντορίνη, αγοράσατε ένα σπίτι…». Δεν έχω έρθει ποτέ στην Ελλάδα. Τι σου έλεγα πριν, για το ότι δεν πρέπει να πιστεύεις αυτά που διαβάζεις;
Καπνίζετε;
Όχι. Το έχω κόψει εδώ και 15 χρόνια. Γιατί; Εσύ ακόμα καπνίζεις;
Σαν φουγάρο.
Συγγνώμη, αλλά θες να ζήσεις ή όχι;
Εννοείται.
Τότε κόψ’ το όπως είσαι.
Αφού το απολαμβάνω. Αυτό δεν λέτε και στην ταινία; Οτι πρέπει να κάνουμε αυτό που μας ευχαριστεί;
Δοκίμασε τη γιόγκα. 
Δεν μπορώ να την αντιληφθώ ως απόλαυση. 
Είναι μια απόλαυση. Αρκεί να κοπιάσεις για να το ανακαλύψεις.
Εχετε κάποια ένοχη ποπ απόλαυση;
Δεν θα έλεγα ότι ακολουθώ την ποπ κουλτούρα. Βρίσκω παραμορφωτική τη λογική της και δεν μου προκαλεί κάποιο ιδιαίτερο ενδιαφέρον.
Πριν από λίγη ώρα, μιλώντας με τον σκηνοθέτη σας, τον Ράιαν Μέρφι, μου είπε ότι λέτε ωραία σόκιν ανέκδοτα. Είπε τέτοιο πράγμα ο Ράιαν;
Αποκλείεται. Δηλαδή πρέπει τώρα να θυμηθώ ένα σόκιν ανέκδοτο για να επιβεβαιώσω τη φήμη μου; Θεέ μου…

Τι σας κάνει τόσο αστεία και πρόσχαρη;

Φαντάζομαι τα γονίδιά μου. 
Ποιά είναι η προσωπική σας σχέση με την αναζήτηση της πνευματικότητας και της εσωτερικής ισορροπίας που διαπραγματεύεται η ταινία;
Συμφωνώ με αυτό που λέγεται κάποια στιγμή στην ταινία, με φόντο τα ερείπια της Ρώμης, ότι «μέσα από τα μεγαλύτερα χαλάσματά μας γεννιέται η προσωπική μας μεταμόρφωση» και μου αρέσει το ότι για την ηρωίδα ένα μεγάλο μέρος αυτής της μεταμόρφωσης είναι η απόπειρά της να ανακαλύψει κάποιο είδος πνευματικής φώτισης που να μπορεί να εφαρμοστεί στην καθημερινότητα της ζωής της.
Θεωρείτε ότι για να επιτευχθεί μια τέτοιου είδους «φώτιση» πρέπει να κάνουμε ένα ταξίδι ανάλογο με αυτό της ηρωίδας σας;
Όχι, δεν πιστεύω ότι είναι απαραίτητο να κάνεις οδοιπορικό προσκυνήματος για να βρεις τον πνευματικό σου προσδιορισμό στον κόσμο. Τα πάντα βρίσκονται μέσα στο σπίτι σου.
Πόσο δύσκολη είναι η καριέρα ενός ηθοποιού μετά τη βαριά κληρονομιά ενός βραβείου Οσκαρ;
Δεν είναι πιο δύσκολη. Εξακολουθούν να με παρακινούν στην καριέρα μου τα ίδια πράγματα που με παρακινούσαν πριν από το Οσκαρ και να επιδιώκω τους ίδιους στόχους. Η βράβευσή μου με το Οσκαρ ήταν μια ανεπανάληπτη στιγμή απόλυτης ευλογίας, αλλά μετά από αυτό πρέπει να συνεχίσεις σαν ένας εργάτης, όπως και πριν.

Πηγή: protothema.gr

ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share

SHARE THIS

Author:

0 σχόλια: