Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Τρίτη 28 Σεπτεμβρίου 2010

Η αυτοβιογραφία ενός μετρ...


Μια νέα αυτοβιογραφία ετοιμάζει ο Ιταλός σχεδιαστής Roberto Cavalli, ο οποίος 
γιορτάζει φέτος 40 χρόνια καριέρας!
Ο 70χρονος μετρ της μόδας αφηγείται άγνωστες πτυχές της ζωής του, τόσο της επαγγελματικής αλλά και της προσωπικής, από την φτωχική παιδική του ηλικία, μέχρι τη σημερινή διεθνή αναγνωρισιμότητα...

Ο Roberto κατ’ αρχήν μιλάει για τον φρικτό, όπως τον χαρακτηρίζει, θάνατο που βρήκε ο πατέρας του από τους Γερμανούς, όταν ο ίδιος ήταν μόλις τεσσάρων ετών: "Το πρωί της 4ης Ιουλίου 1944 καθόμασταν με τους γονείς μου στο σαλονάκι όταν χτύπησε η πόρτα και δύο άνδρες με ψηλές μπότες μπήκαν στο σπίτι μας. Εγώ φοβήθηκα, δεν άνοιξα το στόμα μου. Και η μητέρα μου είχε παγώσει.

Αμέσως μετά ο πατέρας μου τους ακολούθησε. Μας έριξε μία ματιά και αυτή ήταν η τελευταία", λέει ο Cavalli και στη συνέχεια μιλά για τα προβλήματα που αντιμετώπισε η μητέρα του με τον μετέπειτα σύντροφό της: "Ηταν τόσο βίαιος ο πατριός μου που κάποια στιγμή τον απείλησα ότι αν δεν φύγει θα τον σκοτώσω. Κι έφυγε", λέει χαρακτηριστικά.

Ο Cavalli μιλά ακόμα για το ταλέντο του στην ζωγραφική, το οποίο άρχισε να καλλιεργεί στην Σχολή Καλών Τεχνών της Φλωρεντίας όπου σπούδασε, αλλά και για την πρώτη επίδειξή του που έγινε το 1972, ανοίγοντάς του τον δρόμο της επιτυχίας. Στο βιβλίο δεν παραλείπει βεβαίως να αναφερθεί στις διάσημες πελάτισσές του, μεταξύ των οποίων περιλαμβάνονται οι Jennifer Lopez, Victoria Beckham, Sarah Jessica Parker, Sharon Stone και πολλές άλλες!

Η αυτοβιογραφία του πρόκειται να κυκλοφορήσει σε λίγες ημέρες.

Πηγή: nooz.gr

ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share

SHARE THIS

Author:

0 σχόλια: