Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Τρίτη 28 Σεπτεμβρίου 2010

Μαθήματα οικονομίας... πολλών αστέρων!


7 σταρ αποκαλύπτουν πώς αντιμετωπίζουν την οικονομική κρίση

Αντιγόνη Δρακουλάκη
«Γενικότερα δεν είμαι σπάταλη, και πάντα μου άρεσε να ανακαλύπτω ευκαιρίες, για αυτό όταν υπάρχει χρόνος τα bazaar και μια βόλτα στο Μοναστηράκι με κάνουν ιδιαίτερα ευτυχισμένη, ειδικά όταν ανακαλύπτω πράγματα που συνδυάζουν καλή ποιότητα και καλές τιμές. Για το σπίτι επιλέγω σταθερά το ΙΚΕΑ γιατί τα προϊόντα του είναι λειτουργικά αλλά και στυλάτα. Στην καθημερινότητα πάντως αυτό που μείωσα αισθητά είναι το delivery.”


Μαρία Μπακοδήμου
«Η βασική αλλάγη που έχω κάνει για να προσαρμοστώ στην εποχή είναι η αγορά ενός οικονομικότερου αυτοκινήτου όπως είναι το Fiat 500. Έτσι μειώθηκαν τα καύσιμα και τα έξοδα συντήρησης και οι επισκέψεις στο Κέντρο είναι πλέον ανώδυνες. Στα παιδιά μου δεν χρειάστηκε να στερήσω κάτι γιατί πάντα υπήρχε μέτρο και έμαθαν νωρίς την αξία των χρημάτων. Στις προσωπικές μου αγορές πλέον συμβιβάζομαι με 2-3 νέες εισόδους στην γκαρνταρόμπα μου και επιλέγω να ντύνομαι καθημερινά με 10 απλά βασικά κομμάτια.»


Αννίτα Ναθαναήλ
«Η οικονομία αλλά και η οικολογία μάς ενδιαφέρει πολύ σαν οικογένεια, για αυτό μια απο τις πρώτες αλλαγές που κάναμε στον χώρο μας είναι να αλλάξουμε το φυσικό γρασίδι με ένα οικολογικό συνθετικό, που χρειάζεται πολύ λιγότερο νερό για να διατηρηθεί. Το shopping, εάν προκύψει ταξίδι στην Αμερική, γίνεται αποκλειστικά για όλοι την οικογένεια απο 3 πολύ ενημερωμένα outlet όπως είναι το Ross, το Marshall’s και το TJ Max. Στην Ελλάδα επιλέγω το Sugar free (η βελουτέ φόρμα της μάρκας δεν έχει τίποτα να ζηλέψει από την αντίστοιχη επώνυμη) αλλά και τα Ζara basic. Για ηλεκτρονικά είδη ενημερώνομαι πάντα απο το e-shop, το Πλαίσιο αλλά και το site www.skroutz.gr.”

Φλορίντα Πετρουτσέλι
«Η αλήθεια είναι ότι δεν ξόδευα ποτέ πολλά για το ντύσιμο μου, με μια εξαίρεση στα αξεσουάρ. Τα αγαπημένα μου shopping spots πάντως είναι τα H&M, το Zara αλλά και τα Calzedonia και Intimisimi. Λατρεύω και τα vintage κομμάτια τα οποία τα βρίσκω σε πολύ καλές τιμές στο κατάστημα Feeling Vintage (Σόλωνος 41, Κολωνάκι). Πάντως φροντίζω να έχω υπομονή και να κάνω τις επώνυμες αγορές μου την περίοδο των εκπτώσεων.»

Κατερίνα Καινούριου
«Μια σταθερή μου επιλογή για να ανανεώσω τα ρούχα μου χωρίς να ξοδέψω πολλά, εκτός από το Zara, είναι το κατάστημα Ammos στην Ν. Ερυθραία (Ελ. Βενιζέλου 91) που διαθέτει πάντα καλές τιμές και όμορφες προτάσεις. Μια άλλη αγαπημένη επιλογή είναι τo outlet του Λάκη Γαβαλά στην Λυκόβρυση (Λάμπρου Κατσώνη 17) ή τα Bazaar που κάνει κάποιες φορές. Για το σπίτι βρίσκω πάντα κάτι οικονομικό στα Zara Home αλλά και στο IKEA, ενώ διαδικτυακά βρίσκω πολύ καλές τιμές στο site www.plus4u.gr»

Γιολάντα Διαμαντή
«Περικοπές στα πάντα και κυρίως στα περιττά, αυτό είναι το σλόγκαν μου αυτήν την εποχή, ενώ φροντίζω να κάνω πολύ έρευνα αγοράς πριν αποκτήσω οτιδήποτε. Μια καλή πηγή για έξυπνες αγορές σε ρούχα είναι το Snatch στην Γλυφάδα (Κύπρου 64), το zara kids για τα παιδιά αλλά και το τμήμα εκπτώσεων εως 50% στο Lapin Magicland. Στις εξόδους για φαγητό επιλέγω συχνά την ταβέρνα «Τα φιλετάκια» στη Δάφνη (Εθνάρχου Μακαρίου 126) για συγκλονιστικά πιάτα με κρέας σε πολύ φυσιολογικές τιμές.»

Νόνη Δούνια
«Πάντα υπήρχε μια λογική στις αγορές μου για αυτό και τα καταστήματα Μango, Zara και H&M ήταν σταθερές επιλογές μου. Εκεί που μπορεί να ξοδέψω κάτι παραπάνω είναι τα αξεσουάρ και το πανωφόρι. Άλλη μια καλή πηγή για ρούχα είναι και τα καταστήματα .LAK γιατί έχουν πολύ προσιτές τιμές και άψογο στυλ. Όταν αγοράζω καλλυντικά πλέον επιλέγω τις μεγαλύτερες συσκευασίες γιατί είναι πιο οικονομικές και κρατούν περισσότερο. Brands όπως τα Clinique, Κορρές και vichy προσφέρουν προϊόντα που είναι οικονομικά αλλά και αποτελεσματικά. Τον χώρο του σπιτιού τον ανανεώνω κυρίως απο τα Ανδρεάδης homestores και τα Notos home που έχουν πράγματα για κάθε τσέπη. Τρόφιμα αγοράζω αποκλειστικά απο τα σούπερ μάρκετ Σκλαβενίτη γιατί κάνοντας σύγκριση τιμών έχω διαπιστώσει ότι είναι μακράν τα πιο οικονομικά.»
Πηγη:stylista.gr

ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share

SHARE THIS

0 σχόλια: