Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Τετάρτη 5 Μαΐου 2010

Δουλεύει δοκιμάζοντας υπνόσακους για μια βδομάδα!

Δουλεύει δοκιμάζοντας υπνόσακουςΤην ιδανική δουλειά για μια βδομάδα βρήκε ένας 27χρονος από την Αγγλία. Μην πάει το μυαλό σας σε μια θέση στελέχους σε εταιρεία, αφού ο Phil Latam στο εξής θα δουλεύει ως δοκιμαστής sleeping bag!

Ο 27χρονος θα αμειφθεί με 700 ευρώ για μια δουλειά που δεν την λες και δύσκολη. Το μόνο που θα πρέπει να κάνει ο νεαρός άνδρας είναι να δοκιμάζει διαφορετικά είδη υπνόσακων (sleeping bags) και στη συνέχεια να ενημερώνει το αφεντικό του για την ποιότητα του ύπνου και τη θερμοκρασία.

Πάνω από 1.000 συμμετοχές είχε η αγγελία για τη συγκεκριμένη δουλειά ωστόσο κατά τη διάρκεια της επιλογής κάποιοι υποψήφιοι ήταν κουρασμένοι με αποτέλεσμα να αποκοιμηθούν μέσα στους υπνόσακους.

"Είμαι πολύ χαρούμενος που με προσέλαβαν, μάλιστα όταν μου τηλεφώνησαν ζαλίστηκα ειδικά τη στιγμή που ενημερώθηκα το αριθμό των συμμετεχόντων. Έχω μεγάλη εμπειρία στην κατασκήνωση. Η κοπέλα μου είδε την αγγελία και με ενημέρωσε λέγοντάς μου τα εξής: "Μόλις είδα μια δουλειά για την οποία έχεις όλα τα προσόντα!" Στη συνέχεια η μητέρα μου ειδοποίησε την αδερφή μου και μετά με έπεισαν να στείλω την αίτηση", είπε πανευτυχής ο Phil Latam από την περιοχή Devon, της Αγγλίας.

Η εταιρία από την πλευρά της προέβη σε αυτήν την κίνηση για να αποκτήσει ειδικευμένο προσωπικό το οποίο θα είναι ικανό να εξυπηρετήσει τους πελάτες που το τελευταίο διάστημα ο αριθμός τους αυξάνεται με γοργούς ρυθμούς.
Πηγη:stifora.gr

ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share

SHARE THIS

0 σχόλια: