Super League

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Παρασκευή, 17 Μαρτίου 2017

Ασκήσεις ειδικά για όσες φοράνε ψηλά τακούνια


Τα ψηλά τακούνια μπορεί να είναι sexy, αλλά μπορούν επίσης να προκαλέσουν μία σειρά από προβλήματα στο σώμα σου, όπως φλεγμονή των νεύρων ή μακροχρόνια προβλήματα στις αρθρώσεις. Αν είσαι ερωτευμένη λοιπόν με τις γόβες σου, δοκίμασε να κάνεις αυτές τις 4 πιο σημαντικές διατατικές και ενισχυτικές ασκήσεις που σου προτείνουμε.


Κνήμες: Το περπάτημα με τακούνια περιορίζει την κίνηση της κνήμης και την αποδυναμώνει. Θυμήσου όταν βγάλεις τις γόβες σου να κάνεις ένα καλό stretching για να ανακουφίσεις τους μύες σ’ αυτήν την περιοχή. Επίσης, η κλασική yoga pose Downward Dog είναι ιδανική για την επιμήκυνση της κνήμης.

Αστράγαλοι: Το περπάτημα πάνω σε γόβες στιλέτο είναι ένα μεγάλο κατόρθωμα. Για να αποτρέψεις το γύρισμα του ποδιού, το πέσιμο, ή κάποιον σοβαρό τραυματισμο, μπορείς να ενισχύσεις τους αστραγάλους σου με απλές κινήσεις, όπως το περπάτημα στις μύτες ή τα καθίσματα (Squats).

Ισορροπία: Περπατώντας με τακούνια, οι μύες σου προσπαθούν περισσότερο για τη διατήρηση της ισορροπίας σου και αυτό μπορεί να προκαλέσει πίεση στη μέση σου. Με κινήσεις yoga όμως κάθε πρωί, όπως το Three Pose ή το να σχηματίζεις το αλφβάβητο με το ένα πόδι καθώς στέκεσαι όρθια στο άλλο, μπορείς να ενδυναμώσεις τους μύες των αστραγάλων σου. Επίσης, επικεντρώσου και στους κοιλιακούς για να βοηθήσεις το σώμα σου να έχει καλύτερη στάση.

Αχίλλειος τένοντας: Αν φοράς συχνά ψηλά τακούνια, από την απότομη εναλλαγή του τακουνιού με το flat, μπορεί να προκληθεί φλεγμονή στον Αχίλλειο τένοντα, που ενώνει τις κνήμες σου με τις φτέρνες. Για να το αποφύγεις και να ανακουφίζεις τα πόδια σου, μπορείς να κάνεις ασκήσεις stretching όπως αυτή: Στάσου πάνω σε ένα step ή σε ένα σκαλάκι στην άκρη, ώστε οι φτέρνες να μην ακουμπούν κάτω. Σήκωνε και χαμήλωνε τα πέλματά σου με αργές κινήσεις.





Adbox 



ads

ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ
ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ

SHARE THIS

0 σχόλια: