Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Τετάρτη 17 Οκτωβρίου 2012

«Ο κόσμος δεν μπορεί να το δει όπως το βλέπω εγώ»


Ριάνα

Η Ριάνα φωτογραφήθηκε για το εξώφυλλο της αμερικάνικης Vogue από τη διάσημη φωτογράφο Άνι Λίμποβιτς και παραχώρησε μια αποκαλυπτική συνέντευξη στο περιοδικό, μιλώντας για τη μοναχική ζωή της και εξηγώντας πως έχει να βγει πολλά χρόνια ραντεβού με άντρα.


“Δεν έχω βγει ένα ραντεβού ποτέ... Πάνε δυο χρόνια συγκεκριμένα! Δεν έχω πάει σινεμά, για φαγητό. Μηδέν!” εξομολογείται η 23χρονη τραγουδίστρια και συνεχίζει: “Θα ήθελα πάρα πολύ να βγω ένα ραντεβού. Δεν το πιστεύεις; είμαι γυναίκα. Μια νεαρή γυναίκα, ζωηρή που αγαπώ να περνάω καλά. Αλλά σε αυτό το σημείο της ζωής μου περιτριγυρίζομαι από γυναίκες”.

Όπως ισχυρίζεται η ίδια, το μόνο που ζητάει είναι να περάσει καλά με έναν άντρα μόνο για μια ώρα αλλά: “Κανείς δεν μου ζητάει να βγούμε. Πίστεψέ με. Ψάχνω έναν άντρα που να είναι ικανός να με χειριστεί. Θα περιμένω, ωστόσο. Πάντα βρίσκεις το λάθος άνθρωπο αν ψάχνεις” δηλώνει η Ριάνα, στην οποία κατά καιρούς έχουν προσάψει αρκετές σχέσεις όπως με τον ράπερ Ντρέικ αλλά και με τον ηθοποιό Άστον Κούτσερ.

Τέλος, αναφέρθηκε και στον πρώην αγαπημένο της, Κρις Μπράουν, με τον οποίο οι φήμες τη θέλουν να είναι μαζί και να προγραμματίζουν να κάνουν σύντομα την πρώτη τους επίσημη κοινή επανεμφάνιση. “Ο κόσμος δεν είναι “από την μέσα πλευρά”. Δεν μπορούν να δουν τι βλέπω εγώ, εκτός και αν κάθονται στην δικιά μου θέση και τα βλέπουν από την δική μου οπτική γωνία. Μάλλον πρέπει να το αποδεχτώ αυτό” δηλώνει η ίδια.



Πηγη ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
--> ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

0 σχόλια: