Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Τρίτη 22 Αυγούστου 2017

Αθηνά Οικονομάκου: «Απέχω συνειδητά από το θέατρο» (pics)

Η Αθηνά Οικονομάκου παραχώρησε συνέντευξη στο περιοδικό People και εξήγησε τους λόγους που απέχει από το θέατρο τα τελευταία χρόνια.
Η ηθοποιός μετά την περιπέτεια της υγείας της με τις κρίσεις πανικού και την ψυχολογική υποστήριξη για να την ξεπεράσει, δεν έχει ξανακάνει θέατρο, γεγονός που δεν φαίνεται να την επηρεάζει.

«Τη στιγμή που έφτασα στα όριά μου και έπαθα υπερκόπωση, ξεκίνησα ψυχοθεραπεία. Ήταν το καλύτερο δώρο που έκανα στον εαυτό μου». Από τότε απέχει συνειδητά από το θέατρο, προσπαθώντας να έχει λίγο χρόνο και για τον εαυτό της.

«Η θεωρία που λέει ότι όποιος δεν κάνει θέατρο δεν είναι καταξιωμένος ηθοποιός μου φαίνεται πια αστεία. Όταν αποφάσισα πως δεν μπορώ να κάνω θέατρο γιατί καταπιέζομαι και δεν αντέχω πλέον να δουλεύω 17-18 ώρες την ημέρα, είχα μεγάλη ανησυχία για το πώς θα φανεί στο χώρο μας, αλλά και πώς θα το εισπράξει ο κόσμος.

Πλέον το έχω ξεπεράσει και δεν με απασχολεί. Υπάρχουν αντίστοιχα και οι ηθοποιοί που δεν επίλεγουν την τηλεόραση, γιατί πιστεύουν ότι μια τηλεοπτική σειρά δεν μπορεί να αποτελέσει καταξίωση καλλιτεχνικά. Επίτρεψέ μου, βέβαια, να σου πω ότι συνήθως σε αυτές τις περιπτώσεις η τηλεόραση δεν τους επιλέγει και όχι το αντίθετο», τονίζει.

«Δεν λέω ότι δεν θα ξανακάνω θέατρο, αλλά σε αυτή τη φάση της ζωής μου επιλέγω την τηλεόραση και τον κινηματογράφο. Μου ταιριάζει περισσότερο, με ολοκληρώνει σαν άνθρωπο και σαν ηθοποιό και συνδυάζει για εμένα περισσότερα πράγματα», συμπληρώνει.















ads

ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ
ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ

SHARE THIS

0 σχόλια: