Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Παρασκευή 24 Μαρτίου 2017

Η νεολαία επιλέγει ροζ για το 2017


Το ροζ επαναπροσδιορίζεται ως ουδέτερο χρώμα και είναι πλέον η σημαία της "Γενιάς Υ", στην οποία ανήκουν αυτοί που είναι μικρότεροι από 35 ετών, οι λεγόμενοι "millennials", γράφει η γαλλική εφημερίδα Liberation επικαλούμενη το New York Magazine.
"Think pink" ("Σκέψου ροζ") ήταν το σύνθημα της 'Οντρεϊ Χέπμπορν στην ταινία "Funny Face", ("Έξυπνο Μουτράκι", 1957) του Στάνλεϊ Ντόνεν. Η Γενιά Υ φέρεται να υιοθέτησε φέτος το ροζ χρώμα.

Οι εταιρίες έτοιμου ενδύματος στρέφονται στο "ροζ της χιλιετίας" όπως αποδεικνύεται από το ξεφύλλισμα των καταλόγων των Madewell, Acne Studios, Opening Ceremony και Glossier, ακόμη και του περιοδικού μόδας Kinfolk.

Το ροζ κυριαρχεί, αποχρώσεις στις τσάντες, στα εξώφυλλα περιοδικών, στις διαφημιστικές εκστρατείες. Ακόμη και στο βιντεοκλίπ της Σολάνζ με το τραγούδι "Cranes in the Sky", η αδελφή της Μπιγιονσέ εντυπωσιάζει με τις ροζ εμφανίσεις της.

Στο νεοϋορκέζικο κατάστημα με πρετ-α-πορτέ Coming Soon, το οποίο επισκέφθηκε το New York Magazine, η κολεξιόν στο πράσινο σμαραγδί μένει στα ράφια, ενώ η ροζ πωλείται ταχύτατα.

Στη Γαλλία ο οίκος μόδας Kitsuné εισήγαγε στην κολεξιόν του για το καλοκαίρι επτά ροζ μοντέλα τα οποία "πωλούνται πολύ καλά", από φούτερ έως κοντομάνικα μπλουζάκια και ζακέτες.

Σύμφωνα με την ιστοσελίδα Τhe Ringer, που είναι αφιερωμένη στα σπορ, στην τεχνολογία και στην ποπ κουλτούρα, η λατρεία αυτή μπορεί να δείχνει οπισθοδρομική: το ροζ παραπέμπει στην αθωότητα των μικρών κοριτσιών, εξηγεί το Ινστιτούτο Χρωμάτων Pantone. Ωστόσο την ώρα που οι κολεξιόν με κομμάτια unisex πολλαπλασιάζονται και τα τρανς μοντέλα είναι καλοδεχούμενα στην πασαρέλα, το ροζ γίνεται πλέον ένα χρώμα ουδέτερο, επιμένει το New York Magazine.

Σύμφωνα με δημοσκόπηση, τουλάχιστον το 50% των κάτω των 35 ετών επιλέγει το ροζ.

Η τάση αυτή πιθανόν δεν αρέσει στο μάρκετινγκ που βασίζεται στον διαχωρισμό των φύλων για να εκμεταλλεύεται στο έπακρον τις διαφορές των χρωμάτων και να καταγράφει μεγαλύτερες πωλήσεις αποδίδοντας στα αγόρια το μπλε και στα κορίτσια το ροζ.

Καθώς, ιστορικά, το μπλε, που παραπέμπει στην Παρθένο Μαρία, ήταν πάντα το χρώμα των γυναικών στην ιστορία της τέχνης. Αντίθετα, το ροζ και το κόκκινο ήταν το χρώμα των ιπποτών. Έως η τάση αυτή να ανατραπεί μετά τη δεκαετία του 1940...







ads

ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ
ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ

SHARE THIS

0 σχόλια: