Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Δευτέρα 27 Φεβρουαρίου 2017

Πρωτοφανής γκάφα στην 89η απονομή των Όσκαρ


Μια από τις πιο μεγάλες γκάφες στην ιστορία των Οσκαρ έγινε κατά την 89η τελετή απονομής! Ο Γουόρεν Μπίτι άνοιξε τον φάκελο και βρήκε λάθος πληροφορία ή μπερδεύτηκε από τα ήδη 6 Όσκαρ του La La Land, κανείς δεν ξέρει και… απένειμε το Όσκαρ καλύτερης ταινίας στο μιούζικαλ του Ντάμιεν Σαζέλ.
Ο παραγωγός του «La la Land» έβγαλε λόγο ζητώντας όλη η αγάπη που βρίσκεται μέσα στην αίθουσα, να διοχετευτεί στην υποστήριξη τολμηρών και δυναμικών ταινιών. «Η καταπίεση είναι ο εχθρός του πολιτισμού» άρχισε να λέει και ενώ οι συντελεστές της ταινίας είχαν ανέβει στην σκηνή, έγινε διόρθωση για να ανακοινωθεί ότι το Όσκαρ Καλύτερης Ταινίας τελικά παίρνει το… Moonlight!

Όσκαρ Σκηνοθεσίας στον Ντάμιεν Σαζέλ για το La La Land. O 32χρονος είναι ο νεότερος σκηνοθέτης που κερδίζει Όσκαρ στην κατηγορία. Ο Ντέιμιεν Σαζέλ ευχαρίστησε όλους του τους συνεργάτες κι ειδικά τον Τζάστιν Χέργουιτς, με τον οποίο είναι φίλοι κι αλληλοϋποστηρίζονται από τα 18 τους. Ευχαριστεί και τη σύντροφό του, που γνώρισε κι ερωτεύτηκε στη διάρκεια των γυρισμάτων.

Το Όσκαρ Α Ανδρικού Ρόλου πηγαίνει στον Κέισι Άφλεκ (Manchester By the Sea). Ο Κέισι Αφλεκ ευχαρίστησε
τον Κένεθ Λόνεργκαν για το ρόλο που έγραψε. «Εύχομαι να είχα κάτι μεγαλύτερο, σημαντικότερο να πω, απλώς μένω άναυδος που συμπεριλαμβάνομαι σ' αυτό το σύμπαν το δικο σας.»


Ο Λεονάρντο Ντι Κάπριο έδωσε το Όσκαρ Α Γυναικείου Ρόλου στην Έμμα Στόουν για το La La Land. Η Εμα Στόουν ευχαρίστησε την Ακαδημία, τις γυναίκες που ήταν συνυποψήφιές της και που θαυμάζει απεριόριστα. Την οικογένειά της και τους συνεργάτες της και την τύχη και τις ευκαιρίες που της δώθηκαν. Ευχαρίστησε τον Ντέιμιεν Σαζέλ για την πίστη του, τον Ράιαν Γκόσλινγκ που την έκανε να γελά και να θέλει να γίνει καλύτερη.«Εχω ακόμα να μεγαλώσω και να μάθω πολλά πράγματα και αυτός εδώ,ο Οσκαρ, θα με συντροφεύει σ' αυτό το ταξίδι».


Στις 3.00 περίπου, ώρα Ελλάδας, άρχισε η 89η τελετή απονομής των βραβείων της Αμερικανικής Ακαδημίας Κινηματογράφου, περισσότερο γνωστών ως Όσκαρ.

Οικοδεσπότης ο Τζίμι Κίμελ και βέβαια είναι πολλές οι προσωπικότητες του Χόλιγουντ και γενικότερα του χώρου της αμερικάνικης διασκέδασης που προσήλθαν με απαστράπτουσες τουαλέτες και κομψά κουστούμια στο Dolby Theater, με μια μεγάλη απουσία: αυτή του Προέδρου Ντόναλντ Τραμπ που δήλωσε ότι δεν θα παραστεί καθώς το Χόλιγουντ παραείναι… αριστερό για το γούστο του.

Αν και απόντος του Προέδρου πάντως πολλαπλές ήταν οι αναφορές στο πρόσωπό του και στην νέα κατάσταση πραγμάτων που επικρατεί στις ΗΠΑ, τόσο από τον Τζίμι Κίμελ, όσο και από βραβευόμενους και συντελεστές της εκδήλωσης.

Ο παρουσιαστής Τζίμι Κίμελ άρχισε την τελετή κάνοντας μια σειρά χιουμοριστικά, πάντως ιδιαίτερα καυστικά σχόλια, βάζοντας στο στόχαστρο τον πρόεδρο των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ: «αυτό το πρόγραμμα το παρακολουθούν απευθείας εκατομμύρια άνθρωποι, Αμερικανοί και πολίτες 225 και πλέον χωρών σε όλο τον κόσμο, που τώρα μας μισούν», είπε ήδη στην εναρκτήρια φράση του.

Σημειώνοντας πως θα χρειαστεί κάτι παραπάνω από την τελετή των Όσκαρ για να ενωθεί μια διχασμένη χώρα, ο Κίμελ κάλεσε τους αμερικανούς τηλεθεατές να προσπαθήσουν να συμφιλιωθούν με τους πολιτικούς τους αντιπάλους που γνωρίζουν προσωπικά, να προσπαθήσουν να κάνουν μια πολιτισμένη, ανθρώπινη συζήτηση. «Αν μπορούσαμε να το κάνουμε αυτό, ίσως κάναμε την Αμερική σπουδαία ξανά», συμπλήρωσε, παραπέμποντας στο κεντρικό προεκλογικό σύνθημα του Τραμπ.

Αφού αστειεύτηκε λίγο για τη δήθεν κόντρα του με τον Ματ Ντέιμον, ο Κίμελ έστρεψε ξανά τα χιουμοριστικά του βέλη προς τον Τραμπ: «Θέλω να πω "Σας ευχαριστώ, πρόεδρε Τραμπ"», είπε και απηύθυνε στο κοινό τη ρητορική ερώτηση «εννοώ, θυμάστε πέρσι που φαινόταν σαν τα Όσκαρ να είναι ρατσιστικά;», προκαλώντας θυμηδία και χειροκροτήματα.

Ο Κίμελ συνέχισε τις αιχμές προς τον Τραμπ παρουσιάζοντας τη Μέριλ Στριπ: «από την πολύ μέτρια πρώιμη δουλειά της στον Ελαφοκυνηγό και το Πέρα από την Αφρική ως τις διόλου εντυπωσιακές ερμηνείες της στο Κράμερ εναντίον Κράμερ και την Εκλογή της Σόφι, η Μέριλ Στριπ κατάφερε με τα τηλεφωνήματα να εξασφαλίσει ρόλους σε πάνω από πενήντα ταινίες στην πορεία της ατυχούς της καριέρας».

Πρόσθεσε ότι η ηθοποιός είναι υποψήφια για Όσκαρ για 20ή φορά στην καριέρα της, πριν της ζητήσει να σηκωθεί όρθια για να υποκλιθεί στις οργισμένες επευφημίες όλης της αίθουσας, απευθύνοντάς της την προσφώνηση «η εντελώς υπερτιμημένη Μέριλ Στριπ»—άλλη μια νύξη στον Τραμπ.

Τα πολιτικά σχόλια συνεχίστηκαν όταν η ταινία Ο εμποράκος του Ιρανού Ασγκάρ Φαρχάντι έλαβε το Όσκαρ καλύτερης ξενόγλωσσης ταινίας. Η ιρανοαμερικανίδα μηχανικός Ανουσέχ Ανσάρι –η πρώτη γυναίκα από το Ιράν που πήγε στο διάστημα– διάβασε εξ ονόματος του Φαρχάντι ένα μήνυμα καταδίκης του αντιμεταναστευτικού διατάγματος του Τραμπ.

Ο Κίμελ συνέχισε τις αιχμές για τον Τραμπ, αναφερόμενος στην Ιζαμπέλ Ιπέρ, υποψήφια για βραβείο Α΄ γυναικείου ρόλου για την ταινία Εκείνη: «Δεν έχουμε δει την ταινία σας», είπε, καθώς η γλώσσα της είναι τα γαλλικά, αλλά «σας λατρεύουμε και είμαστε χαρούμενοι που η υπηρεσία εθνικής ασφαλείας σας άφησε να μπείτε στη χώρα».

Στο δράμα Ο εμποράκος (Le client/The Salesman) του ιρανού σκηνοθέτη Ασγκάρ Φαρχάντι απονεμήθηκε το βραβείο Όσκαρ καλύτερης ξενόγλωσσης ταινίας.

Ο σκηνοθέτης της ταινίας γαλλικής συμπαραγωγής ήταν απών στον θρίαμβο του έργου του, σε ένδειξη διαμαρτυρίας για το αντιμεταναστευτικό διάταγμα του προέδρου των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ.

Μια ιρανοαμερικανή, η Ανουσέχ Ανσάρι, διάβασε μια ανακοίνωση εξ ονόματος του σκηνοθέτη, με την οποία εξήγησε ότι απουσίασε σε ένδειξη «σεβασμού προς τους συμπολίτες μου και τους πολίτες άλλων έξι χωρών» αλλά και μετά το «απάνθρωπο (μέτρο) που απαγορεύει την είσοδο μεταναστών στις ΗΠΑ».

Η Ζωούπολη (Zootopia) σε σκηνοθεσία των Ριτς Μουρ και Μπάιρον Χάουαρντ, μια αλληγορία για τις προκαταλήψεις και τον ρατσισμό, έλαβε Όσκαρ καλύτερης ταινίας κινουμένων σχεδίων, επιστέφοντας μια χρονιά ρεκόρ για τον κολοσσό της Disney, στην οποία το συγκεκριμένο φιλμ είχε ρόλο, αφού τα έσοδα της εταιρείας από τα εισιτήρια ξεπέρασαν το 1 δισεκατομμύριο δολάρια παγκοσμίως.

Η Ντίσνεϊ είχε προσθέσει το ίδιο βραβείο στην τροπαιοθήκη της τόσο το 2014 (με το Frozen) όσο και το 2015 (με το Big Hero Six).

Στον 43χρονο Μαχέρσαλα Αλί απονεμήθηκε το βραβείο Β΄ ανδρικού ρόλου για την ερμηνεία του στην ταινία Moonlight του Μπάρι Τζένκινς, όπου παίζει τον διακινητή ναρκωτικών που γίνεται μέντορας ενός φτωχού μικρού αγοριού.

Αυτή ήταν η πρώτη φορά που ο Αλί ήταν υποψήφιος για το χρυσό αγαλματίδιο. Είχε ήδη αποσπάσει κι άλλα βραβεία για την ερμηνεία του.

Ο Αλί, παραλαμβάνοντας το βραβείο, ευχαρίστησε τους ανθρώπους που τον δίδαξαν: «ένα πράγμα που μου έλεγαν συνεχώς (...) είναι πως (η υποκριτική) δεν αφορά εσένα. Δεν αφορά εσένα, αφορά τους χαρακτήρες. Υπηρετείς τις ιστορίες και τους χαρακτήρες».

Ο Αλί, από το Όκλαντ της Καλιφόρνιας, υποδύθηκε τον άνθρωπο των λόμπι Ρέμι Ντάντον στη σειρά House of Cards του Netflix. Έχει παίξει επίσης σε άλλες τηλεοπτικές σειρές, ταινίες, αλλά και στο θέατρο.

Η Βαϊόλα Ντέιβις έλαβε το βραβείο Β΄ γυναικείου ρόλου για την ερμηνεία της στην ταινία Fences του Ντένζελ Ουάσινγκτον.

Η Ντέιβις, η πρώτη μαύρη ηθοποιός που κατάφερε να είναι τρεις φορές υποψήφια για Όσκαρ, ήταν αντιμέτωπη με τη Νεϊόμι Χάρις (Moonlight), τη Νικόλ Κίντμαν (Lion), την Οκτάβια Σπένσερ (Αφανείς Ηρωίδες/Hidden Figures) και τη Μισέλ Ουίλιαμς (Μια πόλη δίπλα στη Θάλασσα/Manchester by the Sea).

Δύο μαύροι ηθοποιοί έλαβαν τα πρώτα τους βραβεία Όσκαρ, για δευτεραγωνιστικούς ρόλους, εξέλιξη που προσωρινά τουλάχιστον μοιάζει να γυρίζει τη σελίδα της πολεμικής στο Χόλιγουντ για την πρωτοκαθεδρία των λευκών στα βραβεία της Ακαδημίας.

Η ταινία που είναι αφιερωμένη στον έκπτωτο αστέρα του αμερικάνικου φούτμπολ Όου Τζέι Σίμσον, το O.J.: Made in America του σκηνοθέτη Έζρα Έντελμαν, έλαβε το Όσκαρ καλύτερου ντοκιμαντέρ.

Το ντοκιμαντέρ αυτό έχει ασυνήθιστα μεγάλη διάρκεια (7 ώρες και 47 λεπτά) και είναι χωρισμένο σε πέντε επεισόδια. Κάτι επίσης περίεργο είναι ότι είχε παραγγελθεί από το αθλητικό τηλεοπτικό δίκτυο ESPN (θυγατρική της Disney), για τη σειρά ντοκιμαντέρ "30 for 30" που προβάλλει.

Οσκαρ Διασκευασμένου Σεναρίου στους Μπάρι Τζένκινς και Τάρελ Αλβιν ΜακΚάρνεϊ για το «Moonlight»

Οσκαρ Πρωτότυπου Σεναρίου στον Κένεθ Λόνεργκαν για το «Manchester by the Sea»

Οσκαρ Τραγουδιού στο City of Stars από το «La La Land»,(ερμηνεία: Ράιαν Γκόσλινγκ, Εμα Στόουν σύνθεση, στίχοι: Τζάστιν Χούρβιτς, Πάσεκ και Πολ)



Οσκαρ Μουσικής στον Τζάστιν Χέργουιτς, για το «La La Land»

Οσκαρ Φωτογραφίας στον Λάινους Σάντγκρεν, για το «La La Land»

Οσκαρ Μικρού Μήκους ταινίας Μυθοπλασίας, «Sing», Κριστόφ Ντεάκ, Ανα Ουντβάρι

Οσκαρ Ντοκιμαντέρ Μικρού Μήκους «The White Helmets», Ορλάντο φον Αϊνσιντελ, Τζοάνα Νατασεγκάρα

Οσκαρ Μοντάζ στον Τζον Γκίλμπερτ, για το «Hacksaw Ridge»

Οσκαρ Οπτικών Εφέ, «Jungle Book», Ρομπέρτο Λεγκάτο, Ανταμ Βαλντέζ, Αντριου Ρ. Τζόουνς, Νταν Λέμον

Οσκαρ Καλλιτεχνικής Διεύθυνσης στο «La La Land», Ντέιβιντ Γουάσκο, Σάντι Ρέινολντς-Γουάσκο

Οσκαρ Μικρού Μήκους Ταινίας, Piper, Αλαν Μπαριλάρο, Μαρ Σόντχαϊμερ. Παραγωγή της Disney

Οσκαρ Ηχητικού Μιξάζ στους Κέβιν Ο’ Κόνελ, Αντι Ράιτ, Ρόμπερτ Μακένζι, Πίτερ Γκρέις για το «Hacksaw Ridge»

Οσκαρ Ηχητικού Μοντάζ στην Σιλβέν Μπελμάρ για το «Arrival»

Οσκαρ Ενδυματολογίας στην Κολίν Ατγουντ για το «Fantastic Beasts and Where to Find Them»

Οσκαρ Μακιγιάζ και Κομμώσεων στους Αλεσάντρο Μπερτολάτσι, Τζιόρτζιο Γκρεγκορίνι και Κρίστοφερ Νέλσον για το «Suicide Squad»









ads

ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ
ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ

SHARE THIS

0 σχόλια: