Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Παρασκευή 28 Οκτωβρίου 2016

Vince Vaughn: ξύρισε τα μαλλιά του για τη νέα του ταινία και εξηγεί πόσο δύσκολο ήταν!




Κλείνεις ραντεβού στο κομμωτήριο για ψαλίδα και κουβαλάς όλο το άγχος του κόσμου μήπως ο κομμωτής σου σου πάρει εκείνους τους 2-3 πόντους παραπάνω που τόσο χρειάζεσαι.
Φαντάσου, λοιπόν, να είσαι ηθοποιός και να πρέπει να κουρέψεις τα μαλλιά σου για χάρη ενός ρόλου!

Ο Vince Vaughn είναι ένας τέτοιος ηθοποιός ο οποίος για τις ανάγκες της τελευταίας του ταινίας με τίτλο Hacksaw Ridge, αναγκάστηκε να ξυρίσει τα μαλλιά του! Στο ολοκαίνουριό του look μας σύστησε λίγες ώρες πριν όταν εμφανίστηκε στο show της Ellen DeGeneres αρχικά με περούκα την οποία όταν έβγαλε αποκαλύφθηκε το νέο του hair look. Αυτό που θα δεις παρακάτω hair look.



"Ξύρισε τα μαλλιά μου για μια ταινία. Εντελώς. Και τώρα ευτυχώς- γιατί ποτέ δεν ξέρεις σε αυτή την ηλικία- έχουν αρχίσει και μεγαλώνουν. Οπότε τα μαλλιά μου επιστρέφουν!", είπε ο ίδιος στην Ellen και συνέχισε: "Το να ξυρίσω τα μαλλιά μου μου δημιούργησε πολύ έντονα συναισθήματα και μετά άρχισα να προσποιούμαι ότι φοράω απλώς περούκα. Όμως, έχω πάντα την κόρη μου στην οποία αρέσει πολύ να με κοροϊδεύει οπότε όταν την πήγαινα στην παιδική χαρά και φορούσα καπέλο μου το έβγαζε και γελούσε λέγοντας: Χαχα! Δες ποιος δεν έχει μαλλιά!".





Adbox Πηγή
ads
ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ

SHARE THIS

0 σχόλια: