Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Σάββατο 28 Μαΐου 2016

Η κριτική της Γραμμέλη που «σκίζει» τον Λαζόπουλο- Τι λέει για τους Ράδιο Αρβύλα



Η τηλεκριτικός Αφροδίτη Γραμμέλη αυτή τη φορά μέσα από τη στήλη της στην εφημερίδα «Το Βήμα» ασκεί σκληρή κριτική στον Λάκη Λαζόπουλο, τον οποίο δε διστάζει να χαρακτηρίσει
«κυβερνητικό φερέφωνο» ενώ αποθεώνει τους παρουσιαστές της εκπομπής «Ράδιο Αρβύλα».

Διαβάστε το κείμενο που έγραψε:


«Πήρε τον πίνακα και την πίτα με τα μερίδια των φόρων. Ανέλυσε - με τη βοήθεια του ακουστικού και του control - τα μερίδια, τα ποσοστά στα πρωτογενή πλεονάσματα, μίλησε για δάνεια και φόρους, για δημοσιογράφους και εκδοτικούς οργανισμούς. Κούνησε το δάχτυλο, μάλωσε όσους συμπορεύονται με την αντιπολίτευση και ούτε λίγο ούτε πολύ, αδυνατώντας να υποστηρίξει τα όσα γίνονται από την κυβέρνηση, τα βάφτισε ως το μη χείρον βέλτιστον. Πρόβαλε και μερικά ανέκδοτα, μερικά πλάνα από λαϊκή αγορά, αποθέωσε το κοινό του και αποχαιρέτησε. Οχι, δεν πρόκειται για πολιτικό αναλυτή ούτε για οικονομολόγο, ούτε καν για καθηγητή πανεπιστημίου. Πρόκειται για έναν παρουσιαστή πρώην σατιρικής εκπομπής ο οποίος εσχάτως λειτουργεί ως κυβερνητικό φερέφωνο.

Τον Λάκη Λαζόπουλο δυστυχώς τον νίκησε η αλαζονεία. Σταθερή η τάση του να «χαϊδεύει» το ισχυρό σε κάθε του έκφανση, αυτοπαγιδεύτηκε στα ίδια του τα λάθη. Τόσο που πλέον αδυνατεί να παραγάγει αστείο, αδυνατεί να σχολιάσει ψύχραιμα. Ασθμαίνοντας, περιμένοντας πάντα την επιβεβαίωση από τα υποκινούμενα εκ των κλακαδόρων χειροκροτήματα, ο Λαζόπουλος δείχνει πολύ μικρός πια στη σκηνή. Σχεδόν σαν εκείνο τον ήρωα των «Δέκα Μικρών Μήτσων», τον Ανθρωπάκο, που έτρωγε τις κρατικές σφαλιάρες και τις ευχαριστιόταν, ο φοβισμένος πολίτης που σχεδόν καμπούριαζε μπροστά στον φόβο της αντίδρασης. Η απώλεια γοητείας που ασκούσε η σάτιρά του είναι εμφανής. Το εύστοχο σχόλιό του εξανεμίστηκε όπως εξανεμίζεται σιγά-σιγά και το ενδιαφέρον των τηλεθεατών. Μειωμένη τηλεθέαση και απουσία επαίνων και διθυραμβικών σχολίων. Μένος στα κοινωνικά δίκτυα, απαξίωση από ανθρώπους που κάποτε γοητεύονταν από την παρεμβατική ματιά του και την ικανότητά του να μεταμφιέζεται και να σαρκάζει καθετί που ερχόταν να ενσωματωθεί στην κοινωνική παρακμή.

Εξαντλήθηκαν οι τύποι, εξαντλήθηκε το σενάριο, ξεψύχησε η έμπνευση. Το «Αλ Τσαντίρι» πλέον δεν είναι σάτιρα. Είναι αποπροσανατολισμένο τηλεοπτικό προϊόν, σχεδόν μεταλλαγμένο, δίχως ταυτότητα. Αδυνατεί να συμπορευθεί με το κοινό και αυτό είναι πλέον εμφανές. Αποπειράται να πνίξει την αγανάκτηση και τον θυμό, να αποκρύψει την απελπισία και το αδιέξοδο όταν αυτά προκαλούνται από την εξουσία που το βολεύει.

Και απέναντι, στον ΑΝΤ1, μια παρέα από τη Θεσσαλονίκη, οι «Ράδιο Αρβύλα», να τα σαρώνουν όλα στο πέρασμά τους. Κυβέρνηση, αντιπολίτευση, πρώην, νυν και φερέλπιδες υπουργούς, συμπεριφορές, πρόσωπα, πράξεις, ό,τι κινείται. Με την αθώα ματιά του πολίτη και την οξυδέρκεια του σατιρικού σχολιαστή που λειτουργεί ανενόχλητος, αδέσμευτος και δίχως βαρίδια, δίχως τον φόβο της λογοκρισίας και της παρέμβασης. Το κοινό τους τίμησε με ποσοστό τηλεθέασης 50%. Ποσοστό πολύ μεγάλο για τα δεδομένα της εποχής, ποσοστά που λειτουργούν αποκαλυπτικά για το λαϊκό αίσθημα»


Πηγή
ads
ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share

SHARE THIS

0 σχόλια: