Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Παρασκευή 6 Μαΐου 2016

Η Katy Perry το φωνάζει: Έχω καμπύλες και μου αρέσουν


Αυτό που είδαν οι περισσότεροι σε εκείνη από την πρώτη στιγμή ήταν το χυμώδες σώμα της. Η Katy Perry αγαπάει τις καμπύλες και δίνει κίνητρο και σε άλλες.

Το πρώτο της τραγούδι που έγινε παγκοσμίως γνωστό, είχε έναν τίτλο που θέλοντας και μη σε ανάγκαζε να την προσέξεις. I Kissed A Girl μας έλεγε συνεχώς η Katy Perry και η αλήθεια είναι ότι πολλοί άντρες κολλούσαν σε αυτή την ατάκα και την έκαναν εικόνα με την Katy. Μεγάλο ρόλο σε αυτό έπαιξε και το γεγονός ότι η Perry είναι μια πολύ πληθωρική παρουσία, έχει στήθος, έχει οπίσθια, ξεφεύγει γενικώς από τα αδύνατα πρότυπα που κυριαρχούν συνήθως, αν και στη μουσική οι καμπύλες τείνουν να κυριαρχήσουν.
Katy_Purple_Room
Η τελευταία της εμφάνιση στο Met Gala ήταν κάπως παράξενη και η Katy Perry ήταν βγαλμένη από ταινία των αδελφών Coen - ίσως το Big Lebowski - και το φόρεμα της έκρυβε τα προσόντα της. Γι΄αυτό η 31χρονη τραγουδίστρια είπε να τις δείξει σε φωτογράφιση της για τη νέα σειρά κοσμητικής της Cover Girl, γνωστό brand στον χώρο των make up.
KK_Pinkdress_PopSugar

Katy_Purple_Room
Εκεί, βρέθηκε το Mashable.com και μίλησε με την Katy Perry για τους όρους «Plus Size» και «Curvy» που έχουν προκύψει για να χαρακτηρίσουν γυναίκες που έχουν παραπάνω κιλά από τα μοντέλα της πασαρέλας και των περιοδικών. Η Perry μιλάει με αυτοπεποίθηση για το κορμί της που είναι γεμάτο και δίνει κουράγιο και σε άλλες κοπέλες που μπορεί να έχουν πρόβλημα αυτοπεποίθησης.
KK_Pinkdress_PopSugar
«Είμαι καμπυλωτή, όχι plus size. Αυτό το σουτιέν δεν χωράει και το στήθος μου είναι μέχρι εδώ κάτω. Και δεν έχω πρόθεση να τα καλύψω. Νομίζω πως είναι ζήτημα του πως βλέπεις τον εαυτό σου. Δεν τον βλέπεις όπως οι γύρω σου. Εγώ έχω καμπύλες, αλλά εκπροσωπώ πολλούς ανθρώπους και θέλω να είμαι κοντά τους. Αυτό είναι σημαντικό για μένα, ενώ θα πρέπει να μη χάσω τα λογικά μου, καθώς είμαι μέρος αυτού του πειράματος».
Εμείς δεν έχουμε παρά να συμφωνήσουμε με τα όσα λέει η Katy Perry και να της θυμίσουμε τι έχει πει ο τιτάνας Joey Tribbiani.



Πηγή
ads
ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share

SHARE THIS

0 σχόλια: