Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Παρασκευή 26 Ιανουαρίου 2024

Τα οχτώ μηνύματα που δεν πρέπει ποτέ να λάβουν οι γυναίκες



Ναι, είναι αλήθεια θέλεις να διαβάζεις ότι σου λείπει και πως σ αγαπάει και μεταξύ μας να κοιμηθείς αγκαλιά με το κινητό και ένα τεράστιο χαμόγελο αλλά έχεις σκεφτεί ποτέ ποια μηνύματα μπορεί να σε ξενερώσουν;


«Θα πρέπει να δουλέψω μέχρι αργά»
Αν αυτό σημαίνει ότι θα ακυρώσει τα σχέδια σας τότε δεν θα είσαι μάλλον χαρούμενη.

«Είμαι μεθυσμένος/ Έχω γίνει κομμάτια/ φδλεδξαςοφψνςσο»
Αν λάβεις το πρώτο ή το δεύτερο τουλάχιστον μπορεί να επικοινωνήσει, στο τρίτο θα χρειαστείς ειδικό μεταφραστή για να σου διαβάσει το μήνυμα του. Και αυτό τι σημαίνει; Ότι δεν ήπιε μόνο ένα ποτηράκι παραπάνω. Βέβαια, τώρα εσύ αν ζηλεύεις θα σκεφτείς πως ο καλός σου θα καταλήξει στο κρεβάτι κάποιας, λέω εγώ τώρα.

«Το λάθος μήνυμα»
Η αμήχανη στιγμή που λαμβάνεις μήνυμα του και προσπαθείς να σκεφτείς σε ποιον πηγαίνει. Είναι οκ αν πηγαίνει σε φίλο του και λέει πχ τι ώρα θα δουν τον αγώνα αλλά αν λέει «μωράκι μου θα σε περιμένω το βράδυ, η στρίγγλα θα πάει σε μια φίλη της;» Για μισό λεπτό, ποια είπες στρίγγλα;

«Είμαι απασχολημένος»
Πόσο ενοχλητικό είναι όταν δεν έχει χρόνο για εσένα; Ναι ξέρω πολύ!

«Με πήρε τηλέφωνο η πρώην μου»
Οκ, αυτό μάλλον δεν θέλουμε να το ακούσουμε ούτε από το τηλέφωνο, ούτε να το διαβάσουμε, ούτε καν να το ξεστομίσετε.

«Θέλω να χωρίσουμε»
Πόσο χρονών είναι; 5;

«Θέλω να μιλήσουμε»
Οκ, αν η συνάντηση έχει μονόπετρο και λουλούδια το συζητάμε αλλιώς όχι!

«Πρέπει να το ακυρώσουμε για απόψε, τελικά πρέπει δυστυχώς να βγω με τα παιδιά»
Πόσο γλυκός! Βαριέται την παρέα των παιδιών και δυστυχώς πρέπει να το ακυρώσει μαζί σου. Σοβαρά τώρα;






ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ
ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ


SHARE THIS

0 σχόλια: