Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Τετάρτη 25 Νοεμβρίου 2015

Ο εφιάλτης της γυναίκας που είδε φωτογραφίες της να ταυτίζονται με την τζιχαντίστρια




H Nabila Bakkatha είδε με έκπληξη φωτογραφίες της δημοσιευμένες σε έναν μεγάλο αριθμό μέσων ενημέρωσης την περασμένη εβδομάδα. Αυτό που της προκάλεσε, όμως, το μεγαλύτερο σοκ ήταν οι τίτλοι και οι λεζάντες:
«η Hasna Ait Boulahcen, η τζιχαντίστρια που σκοτώθηκε στο Σεν Ντενί».
Σε συνέντευξή της στο CNN, η Bakkatha που κατάγεται από την πόλη του Μαρόκου, Beni Mellal, είπε ότι μία πρώην φίλη της πούλησε τις φωτογραφίες της σε Γάλλο δημοσιογράφο για να εκμεταλλευθεί την ομοιότητά της με την τζιχαντίστρια.
Δύο φωτογραφίες της που την ταύτιζαν λανθασμένα με την Ait Boulahcen εμφανίστηκαν σε μέσα και εφημερίδες: μία εξ αυτών τη δείχνει μέσα σε μπανιέρα και η άλλη μαζί με την οικογένειά της. Δείχνοντας στο CNN κάποιες άλλες φωτογραφίες της ανέφερε ότι «αν δείτε αυτές τις φωτογραφίες, οι ομοιότητες είναι ελάχιστες. Όποιος συγκρίνει τις φωτογραφίες μας, θα εντοπίσει τις διαφορές μας και θα δει ότι δεν μοιάζουμε καθόλου».
Το 1998, η Bakkatha μετακόμισε σε μία μικρή πόλη της βόρειας Γαλλίας. Επέστρεψε στο Μαρόκο το 2007 και αφού πήρε δίπλωμα ως σχεδιάστρια μόδας. Οι δύο φωτογραφίες είναι από εκείνη την περίοδο και διοχετεύθηκαν στα μέσα από μία Γαλλίδα φίλη της Μαροκινής καταγωγής, με την οποία είχαν συγκρουστεί. «Πούλησε τη φωτογραφία μου σε ένα Γάλλο δημοσιογράφο μετά τις επιθέσεις. Τρεις ημέρες αργότερα, ένας άλλος φίλος με πήρε τηλέφωνο και μου είπε ότι οι φωτογραφίες μου ήταν σε πάρα πολλά πρωτοσέλιδα».
Η Bakkatha δημοσιοποίησε την ιστορία της σε ένα site του Μαρόκου, αλλά ο εφιάλτης της κάθε άλλο παρά έχει τελειώσει. «Η οικογένειά μου σοκαρίστηκε και αρκετοί συγγενείς μου δεν μου μιλάνε πια. Σταμάτησα τη δουλειά μου και δεν μπορώ να βγω από το σπίτι, ζω σε καθεστώς φόβο».

Ο εφιάλτης της γυναίκας που είδε φωτογραφίες της να ταυτίζονται με την τζιχαντίστρια
Η Nabila Bakkatha, στα αριστερά, λανθασμένα ταυτίστηκε με την Hasna Ait Boulahcen, δεξιά. - Πηγή: CNN

Πηγή ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share

SHARE THIS

0 σχόλια: