Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Τρίτη 24 Νοεμβρίου 2015

Kylie Christmas: Ακούστε το νέο σέξι τραγούδι και μπείτε στο κλίμα των γιορτών



«Only you» είναι ο τίτλος του πρώτου single από το νέο άλμπουμ «Kylie Christmas». Το τραγούδι είναι διασκευή από το παλιό ομότιτλο single των ΥΑΖΟΟ, του 1982.

«Πώς έχω επιβιώσει στη μουσική βιομηχανία; Με επιμονή, αυτή είναι η απάντηση. Αγαπώ αυτό που κάνω και είμαι πολύ παθιασμένη με τη δουλειά μου. Αυτή την περίοδο νιώθω πολύ ανανεωμένη. Είμαι πολύ ενθουσιασμένη με το νέο μου άλμπουμ και προχωράω μπροστά», δηλώνει η Αυστραλή τραγουδίστρια για το 13ο πλέον, στούντιο άλμπουμ της. Σε αυτό θα ακούσουμε και πολλές συνεργασίες, όπως αυτή με τον Ίγκι Ποπ, αλλά και με τον Φρανκ Σινάτρα - σε αυτή την περίπτωση έβαλε το χεράκι της και η τεχνολογία. 

Αυτό είναι το πρώτο άλμπουμ της Κάιλι Μινόγκ με χριστουγεννιάτικα τραγούδια, το οποίο θα συνοδεύσει και με μια και μοναδική εμφάνισή της στο Royal Albert Hall του Λονδίνου την Παρασκευή 11 Δεκεμβρίου. Αν το σκέφτεστε, η προπώληση των εισιτηρίων γίνεται μέσα από την επίσημη ιστοσελίδα του Royal Albert Hall. 

Δείτε το official lyric video: Στα φωνητικά μαζί της ο James Corden. 




Πηγή ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share

SHARE THIS

0 σχόλια: