Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Δευτέρα 30 Νοεμβρίου 2015

Αντιγόνη Πάντα – Χαρβά στο JoinUs: Όταν ξεκίνησε η εκπομπή κάποιοι έλεγαν τι τη φέρατε τη χοντρή εκεί;


ΤηνΑντιγονηΧαρβά φιλοξένησε αυτή την Κυριακή η Νάνσυ Ζαμπέτογλου στην εκπομπή JoinUs του ΣΚΑΙ.


Δες τι είπε...

Για τη fashion blogger του «Καλημερούδια»:

Εξεπλάγην γιατί δεν περίμενα στην τηλεόραση του 2015 να βρει βήμα κάποια και να πει αυτό το πράγμα. Και όχι μόνο να βρει βήμα αλλά να υπάρχουν άνθρωποι στο ίδιο πάνελ που δεν εξέφρασαν άποψη εκείνη τη στιγμή. Και μιλάω πολύ συγκεκριμένα για την Ντορέττα. Μου έκανε πολύ εντύπωση.
Δεν υπάρχει σορτσόμετρο. Μπορώ να δεχτώ ότι κάποια ρούχα δεν είναι ωραία σαν ρούχα. Το τι θα φορέσεις από εκεί και πέρα, αν θέλεις να δείξεις τα πόδια σου, αν τα πόδια σου δεν είναι σαν της Σκλεναρίκοβα, και τι έγινε;

Για την εμφάνισή της με σορτσάκι και τα hate mail:

Δεν πήρα ούτε ένα hate mail. Πήρα μόνο ένα μήνυμα από κάποιον ο οποίος μου ζητούσε να τον κάνω φίλο στο facebook και όταν είδε ότι περνούσαν οι μέρες και δεν του απαντούσα άρχισε να μου λέει «Τι κάνεις όλη μέρα και δεν μου απαντάς; Όλη μέρα τρως; Πόσα σουβλάκια έχεις φάει;». Και στο τελευταίο μήνυμα μου λέει «κατέβασε τη φωτογραφία σου, κρύψου, τη βλέπουν και παιδιά, θέλουμε εμείς να βλέπουμε τα λίπη σου;».

Για τα αρνητικά σχόλια:

Όταν ξεκινήσαμε την εκπομπή υπήρξαν ένα δυο μηνύματα που έλεγαν «τι την φέρατε τη χοντρή εκεί πέρα». Εκεί σοκαρίστηκα γιατί ήταν και η πρώτη φορά που συνειδητοποίησα ότι ήμουν πλήρως εκτεθειμένη. Μου πήρε κανένα δίμηνο γενικά.


Πηγή ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share

SHARE THIS

0 σχόλια: