Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Τρίτη 6 Οκτωβρίου 2015

Το «Game of Thrones» θα γίνει και ταινία!



Σα να μην έφταναν τα 4.538 νέα που μαθαίνουμε κάθε εβδομάδα για τη νέα σεζόν του Game of Thrones, τώρα μάθαμε κάτι που ξεπερνά ακόμη και τα πιο τρελά μας όνειρα.
Σας έχουμε νέα: Θα δούμε το Game of Thrones στις κινηματογραφικές οθόνες και μάλιστα, με πολλούς πρωταγωνιστές που έχουμε ήδη αποχαιρετίσει ακόμη και από την πρώτη σεζόν(βλέπε Ned Stark).

Σύμφωνα με το "The Week", ο George R.R. Martin έκανε αυτή την αποκάλυψη στο after-party των βραβείων Emmy. 
"Θα γίνει μια ταινία, αλλά δεν θα εμπλακώ εγώ. Έχω πάρα πολλά να κάνω. Αυτό είναι κάτι που έχουν αναλάβει το H.B.O., ο D.B. Weiss και ο David. Εγώ έχω δύο βιβλία ακόμη να τελειώσω και έχω πολλά πράγματα να κάνω. Υπάρχει πολλή πίεση.
 Γράφω πάρα πολύ αργά και οι fans εκνευρίζονται που δε γράφω πιο γρήγορα", δήλωσε ο συγγραφέας, ενώ μια πηγή υποστήριξε πως δεν υπάρχουν περιορισμοί στο χρονικό πλαίσιο της ιστορίας, επομένως οι παραγωγοί σκέφτονται να την ξεκινήσουν από ένα σημείο που οι χαρακτήρες Robb, Catelyn, Ned Stark και Oberyn martell είναι ακόμη ζωντανοί.

Να προσθέσουμε και τον Kit Harington, ή τον ξεχάσαμε(σχολιάζουμε εμείς);



Πηγή ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share

SHARE THIS

0 σχόλια: