Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Πέμπτη 2 Ιουλίου 2015

Το δημοψήφισμα σκοτώνει τον έρωτα;



Μην το γελάς, δεν είναι καθόλου μα καθόλου αστείο το προσωπικό μου δράμα. Μετά από αυτό που έζησα πριν από δύο μέρες, συμπέρανα ότι το δημοψήφισμα δεν οδηγεί μόνο τους ανθρώπους να διαγράφουν με μένος τους φίλους τους στο facebook αλλά μπορεί να σκοτώσει επίσης και έναν μεγάλο έρωτα.


Τον μεγάλο μου έρωτα τον γνώρισα πριν από δυο μέρες και είχε όλα όσα ζητούσα σε έναν άντρα. Καλούς τρόπους, γλυκά μάτια, τριχωτό στήθος, ωραία μυρωδιά και γνώσεις κηπουρικής.

Τον γνώρισα μια μέρα μετά το διάγγελμα, είπα κατευθείαν «ναι» στην πρότασή του για σεξ γιατί είχα και καιρό να πάω με άντρα και δεν είχα χρόνο για ρομάντζο και όπως αποδείχτηκε ήταν υπέροχο. Το πρωί, παρόλο που δεν γνωριζόμασταν καλά κάναμε αγκαλιές σα να ζούσαμε έναν έρωτα μεγάλο και μετά πήγαμε να ετοιμάσουμε πρωινό στο στενό μου κουζινάκι.

Ήμασταν τόσο ενθουσιασμένοι με το εξαιρετικό σεξ που κάναμε σε σημείο που θέλαμε να μάθουμε τα πάντα ο ένας για τον άλλον. Για τα αδέρφια μας, για τις σειρές που βλέπουμε μανιωδώς, την καλύτερη συναυλία που πήγαμε, τα ταξίδια που έχουμε κάνει και τα μέρη που θα βρούμε το τέλειο σουβλάκι. Μάλιστα, συνειδητοποιήσαμε ότι και οι δύο σιχαινόμαστε τις ελιές και αυτό μας έκανε να χαρούμε γιατί ξέραμε ότι ποτέ δεν θα χρειαστεί να δούμε ο ένας τοον άλλον να βγάζει το κουκούτσι από το στόμα του και να το ρίχνει στο τασάκι τη μέρα που θα βγαίναμε για ποτό. «Μέσα στην εβδομάδα θα πάμε να δοκιμάσουμε και το δικό σου και το δικό μου σουβλάκι για να κάνουμε review» μου είπε και εκείνη τη στιγμή κλείδωσε η προοπτική μιας σχέσης.

Μέχρι που αναπόφευκτα έφτασε η στιγμή που θα μιλούσαμε για την επικαιρότητα. «Τι θα κάνεις την Κυριακή;» με ρώτησε. «Τείνω προς το “όχι”» του απάντησα με μια σχετική αυτοπεποίθηση. Εκείνη τη στιγμή γούρλωσε τα μάτια του και μία μικρή φλέβα έκανε την εμφάνισή της. Θυμήθηκα στιγμιαία τη Μόνικα από τα «Φιλαράκια» και αμέσως μετά προσπάθησα να κάνω πιο ήπια την απάντησή μου. «Εεε είναι και ο Τσίπρας που δεν μας λέει ξεκάθαρα τι θα γίνει αν ψηφίσουμε “όχι”... Δεν ξέρω, λίγο με φοβίζει αυτή η κατάσταση» είπα αυθόρμητα προσπαθώντας να κάνω τη φλέβα να εξαφανιστεί.

«Εγώ δεν πρόκειται να ψηφίσω “ναι” στη δραχμή» είπε με απόλυτο τρόπο. «Άλλοι θέλουν το χάος και άλλοι μία σταθερή ευρωπαική πορεία» δήλωσε με αυστηρό ύφος διευκρινίζοντας ότι για εκείνον οι άνθρωποι που θα πουν «όχι» στα μέτρα των θεσμών έχουν μειωμένη αντίληψη και είναι επικίνδυνοι.

Ξεροκατάπια, ξεροκατάπιε αλλά δεν ήμουν σε θέση να κάνω αντίλογο. Άρχισα να σκέφτομαι τους καφέδες που θα πίναμε παρέα και τον κολλητό μου τον Αργύρη που αργά ή γρήγορα θα έπιανε κουβέντα για πολιτική. Ήμουν πλέον σίγουρη ότι θα τον αντιπαθούσε χωρίς δεύτερη σκέψη. Τη μέρα του δημοψηφίσματος δεν θα μπορούσαμε να δούμε μαζί τα αποτελέσματα, ενώ θα ήμουν ανίκανη να ψάξω τις πρώην του στο facebook χωρίς να εκνευριστώ γιατί συνέχεια θα εμφανιζόντουσαν μπροστά μου τα attend που έκανε στις διαδηλώσεις του «Μένουμε Ευρώπη». Φαντάζομαι και εκείνος θα σκεφτόταν ακριβώς το ίδιο. Δεν είναι τυχαίο που όσο άλειφε το βούτυρο στο ψωμί είχε πάρει βιαστικό ύφος.

Τελικά, δεν ζήτησε το τηλέφωνό μου όπως είχα φανταστεί. Και όπως υποθέτεις, δεν με πήγε για βόλτα στο μέρος που θα δοκίμαζα το «καλύτερο σουβλάκι της ζωής μου» .

Ποιο είναι το συμπέρασμα; Καλύτερα να μη μιλάς για πολιτική με τους wannabe άντρες της ζωής σου. Τουλάχιστον, περίμενε μερικές μέρες για να κάνεις λίγο παραπάνω σεξ και το πρόσωπό σου να δείχνει ήρεμο και γαλήνιο. Και πού ξέρεις, ίσως να έχεις κερδίσει λίγο χρόνο και τελικά να μη χρειάζεται καν να κάνεις τέτοιου είδους συζητήσεις.





ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ
ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share

SHARE THIS

0 σχόλια: