Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Τετάρτη 1 Απριλίου 2015

Ριάνα: Αυτήν τη στιγμή είμαι πολύ απασχολημένη για να ασχοληθώ με τον Ντι Κάπριο



Η Ριάνα δηλώνει ότι είναι πολύ απασχολημένη αυτήν την εποχή για να βάλει στη ζωή της έναν άνδρα, ακόμα και αν αυτός είναι ο Λεονάρδο Ντι Κάπριο.

Η 27χρονη τραγουδίστρια σε πρόσφατη συνέντευξή της στο Hello διέψευσε τα δημοσιεύματα που την θέλουν να βγαίνει με τον διάσημο ηθοποιό.

Οταν ρωτήθηκε για τη φημολογούμενη σχέση της με τον Ντι Κάπριο δήλωσε στον δημοσιογράφο: «Πρέπει να σταματήσεις να διαβάζεις τα blog» και πρόσθεσε: «Είμαι πολύ απασχολημένη αυτή τη στιγμή και δεν έχω πολύ χρόνο να αφιερώσω σε έναν άντρα και έτσι δεν θα ήταν δίκαιο να τραβήξω κάποιον άλλο στη ζωή μου. Αλλά αν το κάνω, θα πρέπει να είναι τόσο άντρας που να μην το φοβίσει το πρόγραμμά μου».

Αν και οι δύο πλευρές διαψεύδουν τα δημοσιεύματα που τους θέλουν ζευγάρι υπάρχουν πληροφορίες και αυτόπτες μάρτυρες  που τους έχουν δει τουλάχιστον δυο φορές να ανταλλάσσουν καυτά φιλιά.




Πηγή ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share

SHARE THIS

0 σχόλια: