Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Δευτέρα 30 Μαρτίου 2015

Εύα Μέντες: Γιατί δεν φοράει ποτέ τζην;



Η ηθοποιός προτιμά τα '60s φορέματα που τονίζουν τις καμπύλες της και αποφεύγει το casual look.


Το κλασικό ντένιμ παντελόνι, όσο hot κι αν είναι, φαίνεται πως δεν έχει θέση στην γκαρνταρόμπα της σταρ. Η Εύα Μέντες παραμένει πιστή στο ρετρό στυλ της και συμβουλεύει όλες τις γυναίκες να επιλέγουν φορέματα αντί για τζην.

«Μου φαίνονται πραγματικά τόσο άβολα. Κάνω λάθος; Κάποιες φορές έχω φορέσει boyfriend κομμάτια, αλλά νομίζω ότι δεν μου πάνε καθόλου. Λατρεύω τις ψηλόμεσες φούστες, ειδικά σε γραμμή Α, συνδυασμένες με ένα χαλαρό T-shirt, καθώς και τα φορέματα. Έτσι μου αρέσει να κυκλοφορώ ακόμα και στο σπίτι μου. Θέλω να νιώθω θηλυκή» σχολίασε η ίδια.





ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ
ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share

SHARE THIS

0 σχόλια: