Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Τρίτη 3 Μαρτίου 2015

Ανένδοτη η Σπυροπούλου: Δεν συγχωρεί τον Λιάγκα


Ανένδοτη εμφανίστηκε στον Μάρκο Σεφερλή και στο πρωινό «Mega με μία» η Κωνσταντίνα Σπυροπούλου αναφορικά με την αγωγή που έχει υποβάλει κατά του Γιώργου Λιάγκα και της Σάσας Σταμάτη.


Πιο συγκεκριμένα, στην ερώτηση του παρουσιαστή γιατί έκανε αγωγή στους συγκεκριμένους ανθρώπους τρία χρόνια μετά τα λεγόμενά τους για το πρόσωπό της, απάντησε: «Έκανα αγωγή γι' αυτά που έχουν ειπωθεί όλα αυτά τα χρόνια. Όταν υπάρχει μια οικογένεια από πίσω, μία αδελφή που ακόμη πηγαίνει σχολείο κι ακούει διάφορα, αλλά και άλλα αγαπημένα πρόσωπα και θίγεται η υπόληψή σου, κάτι πρέπει να κάνεις. Η οικογένειά μου ήταν αυτή που με ώθησε. Είχε φτάσει σε ένα σημείο που δεν μπορούσε άλλο».

Διευκρίνισε μάλιστα πως δεν τη νοιάζει αν θα την πουν κακή παρουσιάστρια, άσχημη, κακοντυμένη. Είναι πολύ ανεκτική σ' αυτού του είδους την κριτική, εφόσον αυτή δεν αφορά στην προσωπική της ζωή. «Αυτά που έχουν πει ότι είμαι ένα κοριτσάκι που κάποιος... και όλα αυτά... Με ενόχλησε πολύ. Δεν πληρώνομαι από κάποιον για υπηρεσίες, αλλά για τη δουλειά μου», συμπλήρωσε.

Ο Μάρκος δεν παρέλειψε να τη ρωτήσει και για τη συνάντηση που είχε με το ζεύγος Λιάγκα –Σκορδά στη Βουλιαγμένη. «Πηγαίνω συνέχεια στο συγκεκριμένο μέρος και τον είδα τυχαία. Πάντα τον χαιρετούσα τον Γιώργο, τώρα δεν ξέρω τι άλλαξε. Μου είπε κάποια πράγματα, αλλά δεν άλλαξε κάτι. Δεν ζήτησε συγγνώμη γιατί δεν θεωρεί ότι έχει κάνει λάθος. Δεν μου είπε ότι του ξέφυγαν αυτά που είπε. Μου αρέσουν οι άνθρωποι που αναλαμβάνουν τις ευθύνες τους και ξέρουν να λένε συγγνώμη», είπε χαρακτηριστικά.




Πηγή ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share

SHARE THIS

0 σχόλια: