Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Σάββατο 1 Νοεμβρίου 2014

«Στην αρχή ο κόσμος δεν πίστευε ότι είμαι τσιγγάνα»: Ποια το είπε;


Έχεις βιώσει ρατσισμό στη ζωή οσυ εξαιτίας της τσιγγάνικης καταγωγής σου;


Όχι. Τουλάχιστον δεν μου το έχουν δείξει. Ούτως ή άλλως, είμαι πολύ καλά με τον εαυτό μου. Στην αρχή ο κόσμος δεν πίστευε ότι είμαι τσιγγάνα και μάλιστα και από τους δυο γονείς. Είναι πολύ όμορφο. Έχει έρωτα. Είμαστε ευτυχισμένοι με απλά και ωραία μικρά πράγματα. Δύσκολα ένας άνθρωπος που έχει τα πάντα από άποψη υλικών αγαθών είναι ευτυχισμένος. Ερωτευόμαστε, αγαπάμε και είμαστε 100% εκεί. Έχουμε πάθος.



Αυτά δήλωσε η Ειρήνη Μερκούρη στο ΕΓΩ και στον συνάδελφο Γιάννη Βίτσα.










ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ
ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share

SHARE THIS

0 σχόλια: