Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Παρασκευή 28 Νοεμβρίου 2014

Φουρέιρα: Παραδέχεται για πρώτη φορά ότι είναι από την Αλβανία


Για την καταγωγή της Ελένης Φουρέιρα, όλα αυτά τα χρόνια πολλά έχουν ακουστεί. Και όσο εκείνη επέμενε να μην παραδέχεται ανοιχτά ότι είναι από την Αλβανία, τόσο κάποιοι επέμεναν να την ειρωνεύονται.


Ακόμη και καλλιτέχνες από τη γειτονική χώρα υποστήριζαν ότι η σέξι τραγουδίστρια είναι από την Αλβανία, αλλά για τους δικούς της λόγους, δε θέλει να το παραδεχτεί. Και τώρα έρχεται η Φουρέιρα και για πρώτη φορά μιλά ανοιχτά για την καταγωγή της, εξηγεί τους λόγους που ειδικά στην αρχή της καριέρας της δεν παραδεχόταν ότι γεννήθηκε στην Αλβανία, ενώ μιλά και για το ρατσισμό που βίωσε μικρή. Όλα αυτά στο νέο τεύχος του Kool, όπου τις αποκαλύψεις συνόδευσε και μία αισθησιακή και αποκαλυπτική φωτογράφηση.
«Έχω βιώσει πολύ ρατσισμό και στο σχολείο και όταν πρωτοξεκίνησα το τραγούδι. Αυτό με έκανε πιο δυνατή και να μπορώ να δώσω κι ένα μήνυμα στα νέα παδιά» δήλωσε αρχικά. Και πρόσθεσε: «Το να κρίνεις κάποιον από τη σεξουαλικότητά του ή από την εθνικότητά του κι όχι γι' αυτό που πάει να κάνει. Εγώ έκρυψα ότι έχω γεννηθεί στην Αλβανία γιατί όταν πήγαινα στις δισκογραφικές, πριν καν μπω στις Mystique, δεν ήθελαν καν να το ακούνε. Ήταν για εκείνους πολύ ταμπού. Κι εγώ από μικρή δεν το καταλάβαινα, γιατί νιώθω ελληνίδα. Δεν ξέρω άλλη γλώσσα, εδώ έμαθα γράμματα... Και γι' αυτό είπα στον εαυτό μου ότι τίποτα δεν θα με εμποδίσει από το να κάνω αυτό που θέλω και να περάσω τα μηνύματά μου».
Τέλος, η τραγουδίστρια εξήγησε ότι πλέον δεν την ενοχλεί: «Δεν με ενοχλεί πια, γιατί εγώ με τη δουλειά μου και την αξία μου απέδειξα ότι όλα αυτά που "φούσκωσε" η τηλεόραση, δεν επηρέασαν καθόλου τον κόσμο. Και δεν έχουν και για μένα, πια, σημασία. Δεν έχει νόημα να είναι κάποιος ρατσιστής


Πηγή ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share

SHARE THIS

0 σχόλια: