Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Σάββατο 4 Οκτωβρίου 2014

Naomi Watts! Παραμένει fit και σέξι στα 45 της! Ποια είναι τα fitness μυστικά της;



Η Naomi Watts μπορεί να σταθεί ως πρωταγωνίστρια του εκκεντρικού David Lynch στο Mulholland Drive, σε ένα blockbuster remake, όπως το King Kong, αλλά και υποδυόμενη την πριγκίπισσα Νταϊάνα στην τελευταία ταινία για τη ζωή της. Παρατηρώντας τη Βρετανή ηθοποιό δύσκολα μπορείς να υποθέσεις πως είναι 45 ετών και μητέρα δύο αγοριών.


Ποια είναι τα μυστικά της για να παραμένει αδύνατη και σε φόρμα; Τι κάνει για να μην βαριέται τη γυμναστική; Πώς τα δύο της παιδιά τη βοηθούν να ακολουθεί πιο σωστή διατροφή; Ψάξαμε για τα fintess μυστικά της Hollywood star και τα έχουμε όλα εδώ...


Μυστικά διατροφής...
Η Naomi και η δίαιτα φαίνονται σαν έννοιες ασυμβίβαστες. “Αν προσπαθήσω να βάλω τον εαυτό μου σε δίαιτα – το οποίο έκανα πολύ στα 20 μου – καταλήγω να τις χαλάσω και να λιγουρεύομαι φαγητά που κανονικά δεν θα έτρωγα ποτέ”.

Όπως μάλιστα αναφέρει λατρεύει το φαγητό και δεν μπορεί να σκεφτεί ότι θα το στερηθεί: “Αν κάποιος μου έλεγε να κόψω τους υδατάνθρακες, θα εκνευριζόμουν πάρα πολύ. Μου αρέσει το ψωμί και η πίτσα. Τρελαίνομαι και για τα γλυκά επίσης. Όλα είναι θέμα μέτρου”



Η πρωταγωνίστρια του thriller “The Ring” εξηγεί πως το φαγητό είναι σημαντικό κομμάτι της ζωής της. “Απολαμβάνω το φαγητό μου. Δεν λιμοκτονώ, γιατί αν αρχίσω να στερώ από τον εαυτό μου πράγματα, τότε είναι που θα φάω περισσότερο. Είναι όλα εντάξει. Άλλωστε ήμουν σχεδόν πάντα περίπου στα ίδια κιλά. Το πιο σημαντικό είναι να παραμένεις σε φόρμα”.

Τα παιδιά της ο καλύτερος διαιτολόγος
Η Naomi είναι παντρεμένη με τον επίσης ηθοποιό Λιβ Σράιμπερ, με τον οποίο έχουν αποκτήσει δύο γιους. Και απ\' ότι φαίνεται για την όμορφη ηθοποιό τα δύο της παιδιά είναι ένας πολύ καλός λόγος να προσέχει και να τρέφεται σωστά. Πώς; Αρχικά με το να μαγειρεύει για την οικογένειά της. “Μου αρέσει να μαγειρεύω. Σαν μαμά, καταλήγεις να μαγειρεύεις το λιγότερο τρεις με τέσσερις φορές την εβδομάδα. Είναι εύκολο να τρως απ\' έξω ή delivery στη Νέα Υόρκη, αλλά νομίζω τα παιδιά λατρεύουν να τους μαγειρεύεις. Τις περισσότερες φορές θα φτιάξω ψάρι και λαχανικά ή ψητό κοτόπουλο. Στα αγόρια αρέσει η πρωτεΐνη”.


Τέλος η Βρετανή ακολουθεί άλλον έναν σωστό κανόνα διατροφής χάρη στα παιδιά της. “Το καλό είναι πως πάντα παίρνω το δείπνο μου νωρίς γιατί τρώω μαζί με τα παιδιά μου.”

Οι συνήθειές της στη δουλειά
Τι γίνεται όμως όταν πρέπει να βρίσκεται σε κάποιο γύρισμα για ώρες; Έχει μαζί της ξηρούς καρπούς, φρούτα και πράσινο τσάι. Από την άλλη όπως εξηγεί, όταν βρίσκεται σε ταξίδι για τη δουλειά, ποτέ δεν θα περιοριστεί σε αυτά που θα επιλέξει για να μην χαλάσει τη δίαιτά της. “Ταξιδεύουμε πολύ. Δεν πρόκειται να πάω στο Παρίσι και να δοκιμάσω απλά μια σαλάτα. Θα πάω στο Παρίσι και θα φάω ψωμί και γλυκά και καλό κρασί.”


Γυμναστική που δεν βαριέσαι ποτέ
“Είμαι τυχερή! Έχω πολύ καλά γονίδια, αλλά γυμνάζομαι κιόλας” αναφέρει στο περιοδικό People. Τι κάνει; Αλλάζει συνέχεια το πρόγραμμα γυμναστικής της για να μην βαριέται. “Δεν μπορώ να μείνω πιστή στο ίδιο πρόγραμμα γυμναστικής ποτέ” Έτσι η Watts έχει κάνει στο παρελθόν Yoga, Pilates ή jogging στο πάρκο. Τελευταία της fitness mania; Ο χορός. “Είναι διασκεδαστικό. Αισθάνεσαι πολύ αδέξια, αλλά στην πραγματικότητα ιδρώνεις αρκετά. Στην ηλικία μου χρειάζομαι ένα έξτρα πουσάρισμα”.

Η περίοδος των Red Carpet
Όλα καλά ως εδώ. Έχεις καταλάβει πως μιλάμε για μια γυναίκα που άνετα θα χαρακτηρίζαμε easy going με την εμφάνισή της. Παρόλα αυτά η Naomi παραδέχεται πως όταν πλησιάζει η εποχή των... βραβείων (Oscar, Χρυσές Σφαίρες κτλ) τα πράγματα δυσκολεύουν.


“Είναι τόσο ωραίο να μπορείς να τρως ότι θέλεις ξανά” εξηγεί για την περίοδο ακριβώς μετά τις εμφανίσεις της στο κόκκινο χαλί. Και συμπληρώνει: “Πιθανότατα έκανα περισσότερη γυμναστική κατά τη διάρκεια των εμφανίσεων στο κόκκινο χαλί, απ\' ότι συνήθως. Πρέπει να δείξεις τα χέρια σου και στην ηλικία μου χρειάζεται να δουλέψεις λίγο πιο σκληρά, η αλήθεια είναι”.


Ο χρόνος που περνά
Στα 45 της, η Naomi δείχνει φρέσκια και λαμπερή όσο ποτέ. Πώς αντιμετωπίζει το πέρασμα του χρόνου; “Το να μεγαλώνεις σου προσφέρει πολλά υπέροχα πράγματα. Είναι όμως και φορές που δεν αισθάνεσαι καλά με αυτό. Οι πιο δύσκολες στιγμές είναι όταν εύχομαι να μην έδειχνα τόσο κουρασμένη στα μάτια... Αν θα ευχόμουν να έχω περισσότερο κολλαγόνο στο πρόσωπό μου; Φυσικά! Είμαι κι εγώ σαν όλες τις άλλες γυναίκες!”





ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ
ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share

SHARE THIS

0 σχόλια: