Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Δευτέρα 4 Σεπτεμβρίου 2023

Οι ανδρικές ατάκες που έχουμε βαρεθεί να ακούμε


Αφού το θέμα ''Τι μας λένε οι άνδρες και τι πραγματικά κάνουν'' έριξε ως στα άδυτα της ανδρικής φιλοσοφίας είμαστε έτοιμες να μιλήσουμε για τις ατάκες που έχουμε βαρεθεί να ακούμε. Μας έχετε κουράσει, επιτέλους το λέμε και το φωνάζουμε.


Η κασέτα είναι χιλιοπαιγμένη σε τέτοιο σημείο που και οι ίδιοι δεν πιστεύουν σε αυτά που λένε. Γιατί όταν έχει το θράσος να ξεστομίσει ''δεν είναι αυτό που νομίζεις'' εμείς πώς να αντιδράσουμε; Μου λέτε; Η δικαιολογία έτοιμη. Ούτε nanosecond δεν χρειάζονται για να ολοκληρώσουν την πρόταση.
Ξέρουν και οι ίδιοι πως αυτά που μας λένε δεν είναι πιστευτά, είναι όμως θέμα DNA. Έχει καταγραφεί στην έλικα η φράση ''δε θα σε κερατώσω ποτέ'' και πρέπει να ειπωθεί, σχεδόν μηχανικά.
Κάποιοι είναι διπλωμάτες ''Εσύ να πάχυνες; Ποτέ'' και δε θέλουν να μπλέκουν σε μουρμούρες. Κάποιοι άλλοι είναι πιο εγκεφαλικοί και πετούν ψαρωτικές ατάκες τύπου ''Μόνο εσύ πειράζεις το μυαλό μου''.
Έχουμε και τους πολύ πνευματικούς που εκπέμπουν σε διαφορετικές συχνότητες από τον υπόλοιπο πλανήτη και κάνουν χρήση φράσεων με βαθύτερο νόημα, όπως αυτή: ''Είμαι ακροβάτης, ψάχνω ακροβάτη, είσαι ακροβάτης''. Κουράγιο κορίτσια μου και υγεία πάνω από όλα σας εύχομαι.
Τι λένε οι άνθρωποι;;;;
Ποιος δεν έχει σήμα βρε;
Η καταγραφή του DNA που λέγαμε;
Η Ζιζέλ; Χάλια. Εσύ παιδί μου είσαι χίλιες φορές καλύτερη
Σου πηγαίνει τόσο πολύ. Ψωμάκια; Ποια ψωμάκια;
Βρε κουτό. Ο άνδρας του σπιτιού είναι εδώ για αυτά
Έχεις όλη μου την προσοχή. Κρέμομαι από τα χείλη σου
Το πόσο συμπαθώ τα κορίτσια δεν περιγράφεται με λόγια
Έχω αφιερωθεί στην καριέρα μου και καταλαβαίνεις. Δεν είμαι σε φάση για κάτι σοβαρό
Ο πνευματικός της υπόθεσης
Όταν λέμε ποτέ εννοούμε ποτέ. Jamais

Ατάκα με αποδέκτη αίλουρο


SHARE THIS

0 σχόλια: