Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Σάββατο 11 Μαΐου 2013

Η Κρυσταλλία είναι ακριβώς αυτό που θες on stage



Όταν οι άλλες παλέυουν για 15 λεπτά δημοσιότητας, η Κρυσταλλία αυτή τη χρονιά έχει καταφέρει να κερδίσει το βλέμμα μας σε κάθε της κίνηση. Η solo καριέρα που ακολουθεί πλέον, η συμμετοχή της στο Κυριακάτικο show του ANT1 "Your Face Sounds Familiar" αλλά και η πρόκληση που έχει μπροστά της με τον διαγωνισμό της Halls, ήταν λίγες από τις αφορμές για να θέλουμε να μιλήσουμε μαζί της.

Πώς είναι να είσαι πλέον solo και όχι σε συγκρότημα; Νιώθεις πιο υπεύθυνη για τις επιλογές σου;
Είναι αρκετά διαφορετικά από την άποψη των μουσικών επιλογών. Κατά τα άλλα, δεν αισθάνομαι μόνη μου, υπάρχει ολόκληρη ομάδα! Ο μάνατζερ μου, οι μουσικοί με τους οποίους συνεργάζομαι, η εταιρεία μου. Αποφασίζουμε από κοινού για το πώς θα κινηθούμε!

Τι σου λείπει και τι απολαμβάνεις, πλέον, μουσικά;
Στο πρόγραμμα, πλέον, κάνουμε ένα «πέρασμα» από πολλά διαφορετικά είδη μουσικής, από mainstream dance, rock, r ‘n’ b, rock n roll, ακόμα και πιο λαϊκότροπα ελληνικά κομμάτια, οπότε δεν αισθάνομαι ότι μου λείπει κάτι! Κάθε μουσική ενότητα έχει το δικό της ενδιαφέρον. Καλύπτουμε όλα τα γούστα!

Πού σου αρέσει να βρίσκεσαι περισσότερο, πάνω στη σκηνή ή στο στούντιο και γιατί;
Δεν μπορώ να συγκρίνω το στούντιο με τo live. Είναι δυο διαφορετικά πράγματα. Το στούντιο, από τη μια, είναι πολύ δημιουργικό, χτίζεις ένα κομμάτι από την αρχή, του δίνεις μορφή, ακούς κάτι καινούριο. Είναι ένα πολύ όμορφο συναίσθημα. Από την άλλη, η ώρα που βρίσκεσαι πάνω στη σκηνή είναι μαγική! Ο κόσμος, η μπάντα, το stage και η γενικότερη ατμόσφαιρα, ίσως μου αρέσει λίγο παραπάνω τελικά!

Έμαθα ότι θα αναλάβεις να "καθοδηγήσεις" μερικοούς νέους καλλιτέχνες ως άλλη δασκάλα. Πες μας λίγο για αυτό. Πώς βλέπεις τη συμμετοχή σου στο μουσικό διαγωνισμό της Halls Τόλμησέ Το;
Mου αρέσει πολύ αυτή η ιδέα! Είναι κάτι καινούριο και το θεωρώ μεγάλη πρόκληση και για μας, αλλά και για τα παιδιά που θα πάρουν μέρος! Θα έχει πλάκα και θα είναι μια ωραία εμπειρία για όλους!
Τώρα σε ποια φάση βρίσκεται ο διαγωνισμός;
Αυτή τη στιγμή οι υποψήφιοι έχουν ανεβάσει τα video τους στο www.hallstolmiseto.gr και έχουν επιλεγεί από κοινό και κριτική επιτροπή οι 9 φιναλίστ με τους οποίους θα μπούμε στο studio να ηχογραφήσουμε ένα κομμάτι. Οι 3 από αυτούς θα ανέβουν μαζί μας στη σκηνή στις 13 Ιουνίου στην Τεχνόπολη στο Γκάζι μπροστά σε χιλιάδες κόσμο! Εισιτήρια για το live βρίσκεις πολύ απλά, με το μοναδικό κωδικό που υπάρχει σε κάθε πακέτο Halls Τόλμησέ Tο, μπαίνεις στο website www.hallstolmiseto.gr και κερδίζεις δωρεάν το δικό σου εισιτήριο! Τόσο απλά!
Αισθάνεσαι υπεύθυνη για τους διαγωνιζόμενους τους οποίους πρόκειται να αναλάβεις; Πόσο σημαντικό είναι για εσένα να καθοδηγήσεις νέα παιδιά;
Είναι πολύ ωραίο συναίσθημα να καθοδηγείς νέα παιδιά. Κάποτε ήσουν κι εσύ στη θέση τους! Ζεις από κοντά το πάθος τους, γι’ αυτό που θέλουν να κάνουν, το άγχος τους και το όνειρό τους.
 









Τι χρειάζεται να έχει κάποιος για να τολμήσει να ανέβει πάνω στη σκηνή; Η καλή φωνή αρκεί πιστεύεις;
Χρειάζεται να το λέει η καρδιά του! Να πάρει μια Halls,να πάρει τη βαθιά ανάσα που χρειάζεται! Η καλή φωνή δεν είναι ποτέ αρκετή, μετράει και η διάθεση, η αυτοπεποίθηση, η ενέργεια και η επαφή με τον κόσμο!
Είναι δύσκολο για ένα νέο άνθρωπο να πάρει ένα μικρόφωνο και να τραγουδήσει ζωντανά μπροστά στο κοινό;
Εξαρτάται από το άτομο και από το πόση αυτοπεποίθηση έχει! Κατά τη γνώμη μου δεν είναι και το πιο εύκολο πράγμα. Θέλει θάρρος!
Ποια είναι τα πρότυπα σου; Ποιου καλλιτέχνη τη ζωή θα ήθελες να ζήσεις και ποιου την καριέρα και γιατί;
Τα πρότυπά μου από το ξένο ρεπερτόριο είναι η Christina Aguilera και η Anastasia. Και από το ελληνικό, η Ελένη Βιτάλη, η Χάρις Αλεξίου, η Βίκυ Μοσχολιού. Δεν θα ήθελα να ζήσω κανενός τη ζωή, αλλά, σίγουρα, η Χάρις Αλεξίου έχει μια αξιοζήλευτη καριέρα.

Σε παρακολουθούμε στο Your Face Sounds Familiar. Ποιον καλλιτέχνη θα ήθελες οπωσδήποτε να υποδυθείς;
Θα ήθελα την Ελένη Βιτάλη, η οποία είναι και από τις αγαπημένες μου και, ευτυχώς, την υποδύθηκα στο 2ο live. Θα μου άρεσε και η ιδέα να υποδυθώ τη Lara Fabian.
Μιας και αναφερθήκαμε στο Your Face Sounds Familiar, ποιος πιστεύεις ότι είναι το φαβορί; Και ποιος σε εξέπληξε ευχάριστα μέχρι τώρα;
Είναι πολύ νωρίς να μιλάμε για φαβορί, ωστόσο μου αρέσει πολύ η παρουσία του Θανάση Αλευρά. Η εμφάνιση που μου άρεσε πάρα πολύ ήταν αυτή της Σύλβιας Δελικούρα, ως Marilyn Monroe! Της έμοιαζε πάρα πολύ!!
Θα έκανες το μεγάλο βήμα να φύγεις και να παλέψεις στο εξωτερικό ή προτιμάς την ασφάλεια της Ελλάδας;
Δεν θεωρώ ότι η Ελλάδα μου παρέχει κάποια ασφάλεια. Και για ποια ασφάλεια μπορούμε να μιλάμε στις ημέρες μας; Όσο ήμουν με τους Otherview, είχαμε σκεφτεί την πιθανότητα να κάνουμε κίνηση για το εξωτερικό. Αυτή τη στιγμή δεν νιώθω αυτή την ανάγκη.
Εκτός από τη φωνή σου ξεχώρισες και για το στυλ σου. Ποιο λοιπόν είναι το look που σε χαρακτηρίζει και νιώθεις ο εαυτός σου;
Το στιλ μου εξαρτάται πάντα από τη διάθεσή μου, αλλά και από την περίσταση. Παλιότερα, υιοθετούσα ένα πιο θεατρικό στιλ. Πλέον, ντύνομαι πιο απλά, μου αρέσουν τα elegant ρούχα, αλλά θα φορέσω και total black και σκισμένο τζιν. Γενικά, σε κάθε περίοδο της ζωής μου με εκφράζει το look που έχω κι όταν αυτό αλλάζει, γίνεται γιατί δεν με εκφράζει πια.
 














Στιλιστικά, πες μου μία τραγουδίστρια την οποία θαυμάζεις πολύ και μπαίνεις στον πειρασμό να αντιγράψεις.
Μου αρέσει πάρα πολύ το στυλ της Gwen Stefani. Τη θεωρώ πολύ καλοντυμένη και κομψή!
Έχεις μετανιώσει ποτέ για κάτι που έχεις κάνει στην καριέρα σου; Τι ήταν αυτό;
Δεν μου αρέσει να μετανιώνω. Όλα είναι επιλογές, εμπειρίες και μαθήματα!
Μίλα μας για τα επαγγελματικά σου σχέδια. Πού θα σε δούμε τον επόμενο καιρό;
Κυκλοφόρησε πριν λίγο καιρό το πρώτο μου προσωπικό single, σε στίχο δικό μου, μουσική του Γιώργου Σαμπάνη και τίτλο “Κιμωλία”. Ετοιμάζομαι για την καλοκαιρινή μου περιοδεία και κάθε Κυριακή θα είμαι στο Your Face Sounds Familiar μέχρι τέλος Ιουνίου.
Έχει αλλάξει η ζωή σου χάρη στη δημοσιότητα; Ειλικρινά όμως!
Δεν μπορώ να πω ότι έχει αλλάξει ιδιαίτερα. Αν θέλεις, η προσωπική σου ζωή μπορεί να μείνει ίδια, οι ρυθμοί αλλάζουν και το ότι σε αναγνωρίζουν και αντιδρούν σαν να σε ξέρουν χρόνια. Έχει πλάκα!
Ποιο είναι το όνειρο που θέλεις να πραγματοποιήσεις; Υπάρχει στόχος;
Θα ήθελα να έχω μια καλή σταδιοδρομία στη δουλειά μου και μια καλότυχη πορεία στη ζωή μου.
Ποια είναι αυτή η συμβουλή που έχεις πάντα μέσα στο μυαλό σου και ποιος σου την έχει δώσει;
Η συμβουλή που μου άλλαξε τη ζωή είναι από έναν πολύ δικό μου άνθρωπο που έλεγε ότι «δεν πρέπει ποτέ να συμβιβαζόμαστε με κάτι λιγότερο από αυτό που έχουμε ονειρευτεί, γιατί αυτό που συμβιβάζουμε είναι η ευτυχία μας».




Πηγη ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
--> ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

0 σχόλια: