Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Κυριακή 5 Μαΐου 2013

Αποκαλυπτική η Τζένη Μπότση


Η Τζένη Μπότση παραχώρησε μία συνέντευξη εφ’όλης της ύλης σε γνωστό εβδομαδιαίο περιοδικό και έκανε μία αναδρομή στο παρελθόν, αποκαλύπτοντας τους ρόλους-«σταθμούς» στην καριέρα της, αλλά και τις καταστάσεις που την άλλαξαν ως άνθρωπο…


Σε τι φάση σας πετυχαίνουμε αυτήν την περίοδο; «Είμαι πολύ καλά και με πολύ ωραία διάθεση. Όταν ανοίγει ο καιρούς, γίνομαι ευτυχισμένος άνθρωπος. Μεταμορφώνομαι! Επίσης συνεχίζω τα γυρίσματα για το "Πίσω Στο Σπίτι", γεγονός που με χαροποιεί ιδιαίτερα, ενώ ταυτόχρονα συζητάω για δουλειές που ελπίζω να καρποφορήσουν».

Θεωρείτε ότι υπάρχει κάποιος ρόλος που σας έχει στιγματίσει; «Ναι, σίγουρα υπάρχει! Εκείνος στο "Σημάδι του έρωτα". Με συνοδεύει ακόμα η ατάκα "Τι έγινε Κωστάκη, σε γουστάρει η χωριάτισσα;"».

Πόσο έχετε αλλάξει από τότε; «Με άλλαξε αρκετά αυτός ο ρόλος. Με είδα και εγώ διαφορετικά. Δεν περίμενα ποτέ ότι θα μπορούσα να παίξω έναν τέτοιο ρόλο. Από και πέρα, όμως, έχω κάνει και πολλές θεατρικές δουλειές που θα τολμούσα να πω ότι με έχουν αλλάξει με έχουν εξελίξει».

Έχετε προφυλάξει την προσωπική σας ζωή. Το κάνετε συνειδητά; «Σίγουρα προσέχω. Προσέχω τόσο τον εαυτό μου όσο και τους ανθρώπους που είναι δίπλα μου. Αλλά νομίζω ότι κατά βάση δεν ενδιαφέρει και κανέναν τι κάνω εγώ στην προσωπική μου ζωή».

Έχετε εξοικειωθεί με την ιδέα να βλέπετε τον εαυτό σας μαζί με τον αγαπημένο σας σε ένα περιοδικό; «Δεν με πειράζει, αλλά δεν σας κρύβω και πάλι ότι το βρίσκω ανώφελο».

Πληροφορίες σας θέλουν ερωτευμένη αυτήν την περίοδο... «Ο καθένας λέει ό,τι θέλει»!

Εάν ερχόταν στη ζωή σας ένα παιδί εκτός γάμου θα το κρατούσατε; «Εάν ερχόταν ενώ είχα σύντροφο δεν θα είχα πρόβλημα, διαφορετικά όχι. Για να έρθει, όμως, ένα παιδί πρέπει να το θέλουν και οι δυο».

Προσέχετε την εμφάνισή σας; «Προσπαθώ. Δεν αφιερώνω πολύ χρόνο στην εξωτερική μου εικόνα, αλλά μου αρέσει μια στο τόσο να πηγαίνω να κάνω μια ενυδάτωση. Και δεν αποκλείω το ενδεχόμενο σε κάποια χρόνια να διορθώσω κάτι πάνω μου με μια πλαστική επέμβαση».








Πηγη ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
--> ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

0 σχόλια: