Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Τετάρτη 8 Μαΐου 2013

Πώς δημιουργούμε έναν ισχυρό επαγγελματικό κύκλο…


Πώς δημιουργούμε έναν ισχυρό επαγγελματικό κύκλο…

Χωρίς το γνωστό και ως «από στόμα σε στόμα», δύσκολα μπορούμε να «χτίσουμε» ένα δυνατό επιχειρηματικό κύκλο. Είτε ψάχνουμε για δουλειά, είτε απλά θέλουμε να διευρύνουμε τις επαφές και την πελατεία μας, πρέπει να είμαστε κοινωνικοί και να κάνουμε την επικοινωνία… τρόπο ζωής μας!
Πολλοί είναι διστακτικοί απέναντι στους αγνώστους, νομίζοντας ότι θα χαρακτηριστούν ως τυχοδιώκτες ή ενοχλητικοί, αλλά η προώθηση του εαυτού μας μπορεί να έχει και «τακτ». Οι παρακάτω συμβουλές θα τους βοηθήσουν να αλλάξουν γνώμη…


Ξεκινάμε τις διασυνδέσεις μας… με τους γνωστούς!
Αν κάνουμε μια λίστα με τα γνωστά άτομα του δικτύου μας, καταγράφοντας άτομα από το σχολείο, την ευρύτερη οικογένεια, το πανεπιστήμιο, το γυμναστήριο, το σχολείο του παιδιού μας ή ακόμα και το γυμναστήριο, θα εκπλαγούμε από τον αριθμό των ατόμων. Αυτοί είναι οι πρώτοι που πρέπει να μάθουν ότι ψάχνουμε για δουλειά ή συνεργάτες. Ας επικοινωνήσουμε μαζί τους… χωρίς όμως να πιέζουμε καταστάσεις, αφού έτσι θα καταστρέψουμε την πιθανότητα να συναντηθούμε πρόσωπο με πρόσωπο.
Πώς δημιουργούμε έναν ισχυρό επαγγελματικό κύκλο…Βελτιώνουμε το ταλέντο μας στην επικοινωνία
Οι «ελιγμοί» στην επικοινωνία μπορούν να απογειώσουν ένα επαγγελματικό δίκτυο. Για να έχουν αποτέλεσμα οι προσπάθειες μας πρέπει να συνδυάζουμε την προσεκτική ακρόαση και την κατανόηση…. με τη γλώσσα του σώματος μας! Έτσι, δεν πρέπει να διακόπτουμε τον απέναντι, προσπαθώντας να επικεντρωθούμε στις ανησυχίες μας, αλλά να χαμογελάμε, να κάνουμε νεύματα κατανόησης και να  προσέχουμε τις χειρονομίες και τον τόνο της φωνής μας.
Κρατάμε επικοινωνία μέσα από email ή sites κοινωνικής δικτύωσης
Τα email, το LinkedIn, το Facebook και το Twitter αποτελούν σημαντικά «εργαλεία» για την επαγγελματική μας δικτύωση. Γρήγορα και εύκολα μπορούμε να κάνουμε νέους φίλους, ειδικά εάν έχουμε πρόσφατα μετακομίσει σε μια νέα πόλη. Αρκεί να εξοπλιστούμε με χιούμορ και θα καταφέρουμε να κινήσουμε το ενδιαφέρον τους. Άλλωστε, μέσα από το ίντερνετ μπορούμε να προβληθούμε επαγγελματικά σε εκατοντάδες πιθανούς πελάτες ή ακόμα και να διαφημίσουμε τη δουλειά μας σε συνεργάτες.
Πώς δημιουργούμε έναν ισχυρό επαγγελματικό κύκλο…Φερόμαστε γενναιόδωρα για να «χτίσουμε» σχέσεις
Καλή δικτύωση χωρίς «δούναι και λαβείν» δεν υπάρχει, αφού πρέπει να σκεφτόμαστε πως θα βοηθήσουμε τους άλλους… και όχι μόνο πως θα κερδίσουμε κάτι! Πριν ζητήσουμε τη βοήθεια ή τη στήριξη τους, καλό είναι να ρωτήσουμε πρώτα αν χρειάζονται κάποια «χάρη». Οι χάρες συχνά βασίζονται στην ανταλλαγή, με αποτέλεσμα να συνδέουν ανθρώπους ακόμα και από ξένα δίκτυα. Δεν χρειάζεται να μοιράζουμε επαγγελματικές κάρτες στους δρόμους… αλλά να φερθούμε έξυπνα και γενναιόδωρα.
Δεν πετάμε καμία κάρτα ή επαφή, ακόμα και αν είναι παλιά
Επειδή η ζωή δεν ξέρουμε πως τα φέρνει… καλό είναι να μην πετάμε τις παλιές κάρτες ή επαφές μας. Καλό είναι ακόμα και να σημειώνουμε πληροφορίες πίσω από τις κάρτες τους, όσον αφορά τη δουλειά, τα συμφέροντα και την οικογένεια τους. Ποτέ δεν ξέρουμε πως τα φέρνει η ζωή! Για παράδειγμα, μπορεί να εργαζόμαστε στο τμήμα μάρκετινγκ, αλλά να μας φανεί χρήσιμος ένας γνωστός από τον κλάδο της υγείας.
Πώς δημιουργούμε έναν ισχυρό επαγγελματικό κύκλο…Μιλάμε με συγκεκριμένα «θέλω» και όχι γενικά
Για ένα «δυνατό» επαγγελματικό δίκτυο… απαιτούνται συγκεκριμένοι στόχοι και οργάνωση. Εάν γνωρίσουμε έναν νέο συνεργάτη πρέπει να τον ενημερώσουμε πλήρως για τα «θέλω» ή την πείρα μας στη δουλειά. Αν ψάχνουμε για δουλειά, πρέπει να ζητάμε συγκεκριμένα ονόματα επαγγελματιών που θα μας βοηθήσουν να κερδίσουμε μια θέση εργασίας. Εάν πούμε: «Για ο,τι νεώτερο, ενημερώστε με», θα αφήσετε την κατάσταση στον αέρα και θα χάσετε μια συνάντηση π.χ. με τον υπεύθυνο προσλήψεων.
Αξιολογούμε την ποιότητα του δικτύου μας
Αν οι προσπάθειες για μια ισχυρή δικτύωση δεν έχουν αποτέλεσμα, πρέπει να αξιολογήσουμε το δίκτυο και τα λάθη μας. Ας σκεφτούμε τα δυνατά και αδύνατα στοιχεία του, προσαρμόζοντας το στις ανάγκες και τους στόχους μας. Πρέπει να θυμόμαστε ότι το «κλειδί» είναι η ποιότητα και όχι η ποσότητα, οπότε πρέπει να διατηρούμε επικοινωνία με τους σημαντικούς επαγγελματίες και να είμαστε «ανοιχτοί» στις νέες γνωριμίες.



Πηγη ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
--> ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

0 σχόλια: