Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Πέμπτη 9 Μαΐου 2013

Χρήστος Θηβαίος: "Οι πεινασμένοι θα σκοτώνουν τα παιδιά μας


Χρήστος Θηβαίος:

Μαθητής του Ουμπέρτο Έκο, με σπουδές Φιλοσοφικής στη Μπολόνια της Ιταλίας, ο Χρήστος Θηβαίος ανήκει στους καλλιτέχνες εκείνους που έχουν να σου πουν κάτι ωραίο για οποιοδήποτε θέμα πέσει πάνω στο τραπέζι.
Μετρημένος, ευγενικός, με εξαιρετική αίσθηση του χιούμορ και με ξεκάθαρη θέση απέναντι στα πράγματα, ο 50χρονος τραγουδοποιός μιλάει στην aixmi.gr χωρίς στρογγυλέματα. Γίνεται κυνικός όταν αναφέρεται στην απαθή στάση της ελληνικής κοινωνίας και θυμώνει με τον θεατρινισμό των εκπροσώπων μας στη Βουλή.

- Στην Ελλάδα έχουμε να περιμένουμε χειρότερα μετά τις εξελίξεις στην Κύπρο;

Έτσι πιστεύω. Θα σας πω κάτι που μου είπε ένας φίλος μου εδώ στη γειτονιά (Σ.Σ. μένει στον Κεραμικό), και με βρίσκει σύμφωνο. Στο μέλλον, οι πεινασμένοι αυτού του κόσμου θα σκοτώνουν τα παιδιά μας. Το πιο τραγικό ξέρετε ποιο είναι; Ότι θα έχουν δίκιο. Γιατί τα παιδιά μας θα είναι χορτασμένα.

- Η αισιοδοξία μας, δηλαδή, "στέγνωσε" πια;

Δεν είμαι απαισιόδοξος άνθρωπος γιατί έχω παιδιά. Και πάντα θα προσπαθώ να στέκομαι με το ανάστημα ψηλά για να υποδείξω στα παιδιά μου έναν δρόμο που θεωρώ ότι είναι ο σωστός. Την εποχή που έφυγα από την Ιταλία έχοντας αρνηθεί τη θέση του επίτιμου καθηγητή και ερευνητή στο πανεπιστήμιο της Μπολόνια, επειδή είχα στο μυαλό μου ότι ήθελα να γράφω τραγούδια, διάβασα σε ένα κείμενο του Σέρβου Μίλοραντ Πάβιτς ότι κάθε άνθρωπος έχει μπροστά του χιλιάδες δρόμους, αλλά ο δρόμος που πραγματικά του ανήκει είναι εκείνος που εφ' όσον αποφασίσει να τον ακολουθήσει, ο φόβος του θα μεγαλώσει. Θα ήθελα, λοιπόν, να κάνουν και τα παιδιά μου αυτό που έκανα κι εγώ. Να φύγουν από την ασφάλειά τους και να συνεχίσουν προς τα εκεί που θα καταφέρουν μόνα τους να γίνουν άτρωτα. Είναι τόσο απλό. Ας αφήσουμε πια τις ευκολίες...

- Τι πρέπει να αλλάξει στη χώρα μας για να έχουμε ένα πολιτικό σύστημα καθαρό;

Οι ψηφοφόροι. Όταν ο καθένας κοιτάει την πάρτη του και λέει "α, τι λαμογιά θα κάνω για να πετύχω αυτό;", δε γίνεται έτσι. Πρέπει να αλλάξει η νοοτροπία του κόσμου.


Πηγη ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
--> ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

0 σχόλια: