Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Τετάρτη 8 Μαΐου 2013

"Χρωστάω τις καμπύλες μου στις… μακαρονάδες"



Από την πρώτη κιόλας στιγμή που εμφανίστηκε στη μικρή οθόνη στο ρόλο της γατούλας Τζόαν Χάρις στη βραβευμένη αμερικάνικη σειρά Mad Men, η Κριστίνα Χέντριξ έκαψε καρδιές με τα φλογερά κόκκινα μαλλιά της, το καταπράσινο λάγνο βλέμμα της, αλλά κυρίως με τις… πλούσιες καμπύλες της.


Κι αν αναρωτιέστε πώς τις απέκτησε, η απάντηση είναι απλή… Τρώγοντας!
"Ξεκίνησα την καριέρα μου ως μοντέλο. Το πρακτορείο με έστειλε στην Ιταλία για να εργαστώ" δηλώνει η 37χρονη ηθοποιός και προσθέτει: "Εκεί λοιπόν πήρα δέκα κιλά τρώγοντας καθημερινά μακαρόνια και πίνοντας καπουτσίνο. Όταν είδα πως είχε γίνει το σώμα μου, το λάτρεψα! Με έκανε να αισθάνομαι γυναίκα. Οπότε αποφάσισα να κρατήσω τα παραπανίσια κιλά μου".

Και καλά έκανε όπως αποδεικνύεται, μιας και ο ανδρικός πληθυσμός δεν μπορεί να πάρει τα μάτια του από πάνω της!
"Πήρα μια απόφαση πολύ καιρό πριν: να μην αφήσω τον εαυτό μου να πεινάσει, προκειμένου να γίνω άλλη μια ανορεξική ηθοποιός" καταλήγει η Χέντριξ.


Πηγη ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
--> ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

0 σχόλια: