Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Τρίτη 7 Μαΐου 2013

Γιατί η Πηνελόπη Πλάκα είναι η νέα Τζένη Μπότση



Η 21χρονη Θεσσαλονικιά που προσγειώθηκε με γδούπο στην Αθήνα 1 ½ χρόνο πριν έχει κάνει σαματά για τους εντελώς λάθος λόγους. Το αν τα έφτιαξε δηλαδή ή όχι με όλους τους συμπρωταγωνιστές της στο ‘Είναι Στιγμές’ και το αν τα έχει ή όχι με τον Παναγιώτη Μπουγιούρη. Κρίμα που κανείς δεν κάθισε να ασχοληθεί σοβαρά με το ήθος, το στήθος και την πλάκα που έχει.



‘Μεγαλώνοντας πήγαινα σε εκκλησιαστικό σχολείο (σ.σ. τα εκπαιδευτήρια Απόστολος Παύλος στην Πυλαία Θεσσαλονίκης). Ήμασταν όλες πολύ χάλια. Με μπλε ποδιές, χοντρά άσπρα καλσόν για να μην φαίνονται τα πόδια μας, τα μαλλιά πιασμένα πάντα κότσο, φρύδια σκέτο δάσος και μουστάκια. Κάθε πρωί μας έκαναν κήρυγμα και κάθε εβδομάδα εξομολόγηση. Ειδικά εγώ ήμουν και πολύ άσχημη και (μέχρι την 2α λυκείου) πολύ πλάκα. Μετά δεν ξέρω τι έγινε. Τι να σου πω, ίσως έφαγα πολύ κοτόπουλο’.
 









Το πόσο ‘κοτόπουλο’ όντως έφαγε η Πηνελόπη, είναι εμφανές από την συγκεκριμένη φωτογραφία που την δείχνει στην σκηνή με τον Χάρη Ρώμα.
 









 







To πιο σημαντικό είναι όμως το πόσο η απάντησή της μου θύμισε την Τζένη Μπότση, με την οποία μοιράζονται το ίδιο ακριβώς είδος σαρδόνιου χιούμορ. Το οποίο και συνήθως κατευθύνουν πάνω στον εαυτό τους και τις ατέλειές τους.
 


















Ενώ στα μάτια μου και οι δυο, Τζένη και Πηνελόπη, μοιάζουν ιδανικές για να παίξουν εκείνο τον ρόλο της πληθωρικής, λαϊκής, σφοδρά καμπυλωτής γυναίκας που μας έχει λείψει στην εποχή των ανορεξικών σιλικονούχων Barbie.
‘Μου ήταν δύσκολο να προσαρμοστώ στην ζωή στην Αθήνα. Την πρώτη φορά που βγήκα από το σπίτι μου, χάθηκα. Έκανα 4 ώρες να βρω τον δρόμο για να γυρίσω πίσω’
Κάτι σαν την Βάνα Μπάρμπα την εποχή του Mediterraneo ή την Μαρία Κορινθίου την εποχή που μόλις είχε πρωτοσκάσει.
 



















Δεν είναι τυχαίο άλλωστε πως η πιο σέξι φοιτήτρια του τμήματος Νηπιαγωγών του Παιδαγωγικού Πανεπιστημίου Ιωαννίνων κατάφερε να πάρει και τους δυο ρόλους για τους οποίους έκανε audition (για πρώτη φορά στην ζωή της).
1 of 8
Αυτόν της πρωταγωνίστριας στο ‘Είναι στιγμές’ του Ant1, για τον οποίο και επιλέχθηκε ανάμεσα σε 1.800 υποψήφιες. Οι περισσότερες από τις οποίες, όπως είπε η Πλάκα,  ‘Ήταν πιο ψηλές και πιο όμορφες από μένα’.


Και την -αντίστοιχα σέξι- πόρνη Μαλούα ‘ Στο Πλοίο’ του Νίκου Κούνδουρου. Ένα μικρό αλλά χαρακτηριστικό ρόλο που ο σκηνοθέτης κάθισε και έγραψε ειδικά για εκείνη.














‘Δεν θέλω να μιλάω για τα προσωπικά μου. Είμαι μικρή και αν πω κάτι θα πρέπει να εξηγώ συνέχεια  τι συμβαίνει στην ζωή μου’
Είναι σχεδόν δεδομένο ότι, αν βρισκόμασταν στο 2009, η Πηνελόπη θα είχε ήδη κάνει την πρώτη της σέξι φωτογράφηση για life style αντρικό περιοδικό.
 


















Πάντα με το χαρακτηριστικό χαμόγελο και τον Θεσσαλονικιό τσαμπουκά που την διακρίνει. Κάτι που, λόγω κρίσης, δεν έχει συμβεί. Τουλάχιστον όχι ακόμη.

































‘Είμαι σίγουρα κορίτσι για σπίτι. Δε μπορεί κανένας να το αμφισβητήσει αυτό. Έχω μανία με την καθαριότητα και μαγειρεύω καθημερινά’
Γιατί το μόνο δεδομένο είναι ότι θα της συμβεί, αφού έτσι της είναι γραμμένο.
Άλλωστε και οι δυο μας, εμείς και εκείνη, ξέρουμε ότι οι άντρες λατρεύουν τα χυμώδη θηλυκά.
‘Πάντα προτιμούσα τα χυμώδη θηλυκά, αυτό άλλωστε έβλεπα μέσα από το στενό οικογενειακό μου κύκλο. Ως πρότυπο δεν είχα ποτέ το να γίνω αδύνατη. Άλλωστε η μεσογειακή γυναίκα φημίζεται για το περιβόητο S. Εμείς γιατί να μην το τιμήσουμε;'























Πηγη ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
--> ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

0 σχόλια: