Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Τετάρτη 8 Μαΐου 2013

Η οικογένεια πάνω από την καριέρα



Η Κλειώ – Δανάη Οθωναίου εγκατέλειψε την Αθήνα και την υποκριτική της καριέρα για να εγκατασταθεί στη Θεσσαλονίκη και να αφοσιωθεί στην οικογένειά της.


«Δεν βάζεις πιο πάνω την οικογένεια, είσαι η οικογένεια. Όταν αποφάσισα να γίνω μητέρα γνώριζα τι σημαίνει αυτό και στη δουλειά μου και ήμουν έτοιμη για τις όποιες αλλαγές. Ότι κάνω το κάνω για τον εαυτό μου. Ήξερα πως η ευτυχία της μητρότητας δεν συγκρίνεται με καμία επαγγελματική επιτυχία».

Την αγχώνει που βρίσκεται μακριά από την Αθήνα;

«Δεν νιώθω άγχος, απλώς νιώθω λίγο έξω από τα νερά μου. Η ζωή μου είναι γεμάτη ανατροπές. Στη ζωή, όσο πολυτιμότερο ήταν αυτό που έχανα τόσο σπουδαίο ήταν αυτό που έβρισκα».


Πηγη ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
--> ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

0 σχόλια: