Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Πέμπτη 9 Μαΐου 2013

Ανακοίνωσε Μόγιες η Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ



Το τυπικό μέρος της συμφωνίας της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ με τον Ντέιβιντ Μόγιες ολοκληρώθηκε και ο πρώην προπονητής της Έβερτον αναλαμβάνει, για τα επόμενα έξι χρόνια, την τεχνική καθοδήγηση των "κόκκινων διαβόλων".

Με τις ευλογίες του Άλεξ Φέργκιουσον, ο Ντέιβνιτ Μόγιες αναλαμβάνει το δύσκολο έργο να αντικαταστήσει τον 71χρονο τεχνικό ο οποίος αποχώρησε από τους "κόκκινους διαβόλους" μετά από 27 χρόνια.

Ο Ντέβιντ Μόγιες δήλωσε:

"Είναι τεράστια τιμή για μένα να αναλαμβάνω την τεχνική ηγεσία της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ. Είναι επίσης τεράστια τιμή για εμένα να έχω επιλεγεί και από τον Σερ Άλεξ Φέργκιουσον. Τον σέβομαι απεριόριστα, τόσο ως άνθρωπο, όσο και σαν προπονητή και γενικότερα άνθρωπο του ποδοσφαίρου.

Ξέρω πόσο δύσκολο θα είναι να διαδεχθώ τον καλύτερο τεχνικό, αλλά τέτοιες ευκαιρίες όπως αυτή που μου παρουσιάστηκε έρχονται μια φορά στη ζωή μας και πραγματικά ανυπομονώ να πιάσω δουλειά.

Στην Έβερτον, όλα ήταν υπέροχα. Η συνεργασία μου με τον πρόεδρο και τη διοίκηση ήταν άριστη και το ρόστερ εξαιρετικό. Θα κάνω τα πάντα για να τερματίσει η ομάδα όσο πιο ψηλά γίνεται, αφού θα παραμείνω στον πάγκο του συλλόγου του Μέρσεϊσαϊντ μέχρι το φινάλε της τρέχουσας σεζόν. Οι οπαδοί της Έβερτον θα μείνουν για πάντα στην καρδιά μου, γιατί η στήριξή τους ήταν πολύ σημαντική όλα τα χρόνια της παρουσίας μου στο “Γκούντισον Παρκ”. Τους ευχαριστώ θερμά. Η Έβερτον θα μείνει στην καρδιά μου και είναι ένα πολύ σημαντικό κομμάτι της ζωής μου."

Ο Σερ Άλεξ Φέργκιουσον είπε:

"Όταν συζητήσαμε για τους υποψήφιους που είχαν όλα τα προσόντα συμφωνήσαμε ομόφωνα στον Ντέιβιντ Μόγιες. Ο Ντέιβιντ είναι ένας άντρας με μεγάλη ακεραιότητα, και σωστή αντίληψη της δουλειάς. Θαυμαζα τη δουλειά του για πολύ καιρό, και τον είχα προσεγγίσει το 1998 για να συζητήσουμε το ενδεχόμενο να αναλάβει βοηθός μου. Ήταν νέος τότε και στο ξεκίνημα της καριέρας του και μέχρι σήμερα έκανε καταπληκτική δουλειά με την Έβερτον. Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι έχει όλα τα προσόντα για να είναι προπονητής σε αυτό το σύλλογο."


Πηγη ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
--> ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

0 σχόλια: