Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Παρασκευή 10 Μαΐου 2013

Η Κατερίνα Καινούργιου μίλησε για το νέο της έρωτα


Η Κατερίνα Καινούργιου μίλησε για το νέο της έρωτα

Για το νέο της σύντροφο, το πρόβλημα υγείας που αντιμετώπισε, αλλά το πώς συμπεριφέρεται σε έναν άνδρα, μίλησε η Κατερίνα Καινούργιου.


Η νεαρή παρουσιάστρια, παραδέχτηκε πως είναι ξανά ερωτευμένη με γνωστό επιχειρηματία, λέγοντας πως «διανύω μια από τις καλύτερες περιόδους της ζωής μου. Δόξα τω θεώ, είμαι πάρα πολύ καλά!»

Απαντώντας σε όσους της χρέωναν τον Μιχάλη Σηφάκη ως σύντροφο της, λέει:

«Είμαι με άλλον άνθρωπο και είναι γελοίο αυτό που γράφεται. Είναι τραγικό και αστείο. Έχω βαρεθεί πια να μου χρεώνουν φίλους μου για συντρόφους μου. Το θεωρώ ανήθικο!»

Τι χαρακτηριστικά πρέπει να έχει όμως ένα αρσενικό για να την κάνει δική του;

«Ευγένεια, να μου κάνει κλικ και να μου φέρεται πάρα πολύ όμορφα. Να με σέβεται και να τον σέβομαι. Τίποτα παραπάνω!»

Και η ίδια πάντως, δηλώνει παραδοσιακό θηλυκό:

«Θεωρώ ότι σε μια σχέση, σε μια οικογένεια, ο άνδρας είναι πάντοτε ένα σκαλί πιο πάνω, χωρίς να σημαίνει ότι υποβιβάζω τον εαυτό μου».

Τέλος, μιλά και για το πρόβλημα υγείας που αντιμετώπισε στο παρελθόν, με αποτέλεσμα να πάρει 14 ολόκληρα κιλά:

«Αντιμετώπισα πριν από 2 χρόνια ένα ορμονικό πρόβλημα και πήρα 14 ολόκληρα κιλά. Το διάστημα αυτό, ήταν δίπλα μου οι γονείς μου. Είχα και πολύ καλό γυναικολόγο. Τα τελευταία δυο χρόνια, επισκέπτομαι ψυχαναλύτρια. Με έχει βοηθήσει να θωρακίσω το χαρακτήρα μου.Οπότε, είτε έχοντας κάποια κιλά παραπάνω, είτε λιγότερα, το θέμα είναι να είσαι καλά με την εικόνα σου».

Όσο για την απόφαση της να επισκεφθεί ψυχαναλυτή; Ομολογεί πως «έχω περάσει κι εγώ δύσκολες στιγμές, όπως όλα τα νέα κορίτσια. Ερωτικές απογοητεύσεις, θέματα με την υγεία μου, ανασφάλεια».

ΑΥΤΟΣ είναι ο νέος σύντροφος της Κατερίνας Καινούργιου-Γιατί της «τα έχωσε» ο Λιάγκας;





Πηγη ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
--> ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

0 σχόλια: