Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Τρίτη 7 Μαΐου 2013

14 πράγματα που έμαθα καθαρίζοντας τον φάκελο με τα spam mail



Στην πραγματικότητα βέβαια δεν καθάριζα το φάκελο με τα spam mail μου, απλώς πάτησα πάνω του επειδή μου έχει χαλάσει το ποντίκι, για πρώτη φορά μετά από χρόνια, ασφαλής τόσο καιρό στη γνώση πως το μέιλ μου καθαρίζει τα ανεπιθύμητα από μόνο του.

(Θυμάστε τον παλιό καλό καιρό που έπρεπε μόνοι μας να στέλνουμε μέιλ στο spam folder; Και που έπρεπε ΝΑ ΑΔΕΙΑΖΟΥΜΕ το spam folder; Μιας που το αναφέρω, θυμάστε και μια εποχή που δίναμε ραντεβού χωρίς να έχουμε κινητά τηλέφωνα; Πώς στα κομμάτια βρισκόμασταν; Πώς δεν χανόμασταν ποτέ; ΤΡΟΜΟΣ.)

Τελοσπάντων. Κάνοντας mouse over είδα ότι είχα 160 spam mail και από περιέργεια μπήκα να δω τι μπορεί να είναι, περιμένοντας το γνωστό οχετό από μεγευθυντικά πέους, μαγικά βότανα, γυναίκες της περιοχής μου που τρελαίνονται να με γνωρίσουν και άλλα τέτοια. Με χαρά διαπίστωσα πως το επίπεδο του spam mail έχει ανέβει πάρα πολύ τα τελευταία χρόνια φίλοι, καθώς αν εξαιρέσει κανείς 2-3 μέιλ, κανένα άλλο δεν ήταν ιδιαίτερα σόκιν.

Αλλά ακόμα κι έτσι, μπόρεσα να μάθω πολλά πράγματα από αυτή την επίσκεψή μου στον πάτο του e-σκουπιδοφάγου μου.

Να 14 από αυτά.

Ότι κατά καιρούς έχω γραφτεί παντού και δεν έχω ιδέα γιατί







Δεν είμαι καν Eagles στο NFL.

Αλλά κατά βάση πραγματικά αδιαφορώ για τα alerts των New York Times







Παιδιά, σοβαρά. Γι'αυτό υπάρχει το τουίτερ.

Στο blog μου γίνεται το πάρτι του αδημοσίευτου spam σχολίου


Ναι ναι, για πες, το write-up μου νομίζεις ότι τι; Αγωνία.

Ότι μπορώ να κερδίσω $1,000 για το σενάριο πιλότου σειράς



Κι έλεγα τι να κάνω αυτές τις μέρες για να περάσει η ώρα.

Ότι το Entertainment Weekly ακόμα νομίζει ότι μπαίνω στο Front Row forum του <3 class="inlineElementPicture" div="" style="border: 0px; float: left; font-family: inherit; font-style: inherit; margin: 0px; outline: 0px; padding: 0px 10px 0px 0px; vertical-align: baseline;">

Η Σούζαν όμως εκεί, σταθερά.

Ότι ο κολλητός μου ο Jamie θέλει να δω ένα βίντεο αδυνατίσματος



Άντε χέσε μας χρονιάρες μέρες, Jamie.

Ότι μιλάω Ισπανικά;



Δεν μιλάω Ισπανικά.

Ότι μπορώ να αγοράσω την 3η σεζόν Downton Abbey για $24.97


Το Χόμπιτ ούτε τσάμπα να μου το δίνανε.

Ότι στις 13 Απριλίου χάθηκε μια ευκαιρία




Δεν είπε ποιο ξενοδοχείο :(

Ότι μπορώ να βρω Russian wife με ένα μόνο κλικ


Φοβάμαι κάπως να διαβάσω το υπόλοιπο μήνυμα.

Ότι μπορώ να δω φωτογραφίες από την παγκόσμια πρεμιέρα του Pain & Gain


Δεν θέλω καν να δω το ίδιο το Pain & Gain.

Ότι στις 8 Απριλίου Γάλλοι εξτρεμιστές πήραν τον έλεγχο του μέιλ μου...;




















Πραγματικά δε τους μπορώ τους Γάλλους.

Ότι με κάποιο τρόπο, κάποτε, γράφτηκα στο LinkedIn, υποθέτω





Δεν είμαι καν απόλυτα σίγουρος τι είναι το LinkedIn. Chat έχει;

Ότι μπορώ να πάρω πτυχίο χωρίς να ανοίξω βιβλίο


ΩΠΑ, ΓΙΑ ΠΕΣ.





Πηγη ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
--> ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

0 σχόλια: