Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Σάββατο 19 Ιανουαρίου 2013

Πού βάζει την υπογραφή της η Lady Gaga;



Την ξεχώρισε από το πλήθος και την κάλεσε στη σκηνή, της έπιασε το στήθος μπροστά σε 50.000 θαυμαστές και αργότερα της το υπέγραψε!

Αυτό συνέβη σε μια 22χρονη θαυμάστρια της Lady Gaga, κατά τη διάρκεια συναυλίας της.



«Η Lady Gaga με επέλεξε από το κοινό. Πήδηξα στη σκηνή και έχασα ένα παπούτσι στη βιασύνη μου. Όταν είδα από κοντά τη Lady Gaga, της έδειξα το στήθος μου. Σε εκείνη και σε 55.000 θεατές. Το άρπαξε, έπειτα με κοίταξε σοκαρισμένη και μου είπε: “Περίμενε! Πόσων χρόνων είσαι;”. Της απάντησα 22 και μου είπε: “Χαχα! Εντάξει τότε”. Και συνέχισε να με ψαχουλεύει».

Και στα παρασκήνια έπεσαν οι υπογραφές:

«Μου κατέβασε την μπλούζα, τσίμπησε τις θηλές μου και επέμενε να υπογράψει πάνω τους! Μετά, κοίταξε το σχέδιό της και μου είπε: “Σε παρακαλώ. Αυτό μην το κάνεις τατουάζ. Ξέρω πως είναι το όνομά μου, αλλά είναι πραγματικά άσχημο”».




Πηγη ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
--> ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

0 σχόλια: