Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Τρίτη 15 Ιανουαρίου 2013

H CIA κυνηγά έναν Έλληνα πράκτορα- Δείτε τι καταγγέλλει ο ίδιος


H CIA κυνηγά έναν Έλληνα πράκτορα- Δείτε τι καταγγέλλει ο ίδιος

Άδικη θεωρεί την καταδίκη του ο Τζον Κυριακού, ο άνθρωπος που κατήγγειλε για πρώτη φορά τα βασανιστήρια στο κέντρο κράτησης του Γκουαντάναμο.



Ο πρώτος αξιωματικός των αμερικανικών υπηρεσιών που παραδέχτηκε δημόσια ότι το μαρτύριο του εικονικού πνιγμού εφαρμόστηκε από τους πράκτορες της CIA. Και το πλήρωσε, αφού πρόσφατα καταδικάστηκε σε φυλάκιση 30 μηνών, επειδή αποκάλυψε το όνομα άλλου πράκτορα της CIA.

O Τζον Κυριακού δε μετανιώνει για αυτή του την επιλογή.

«Θέλω τα παιδιά μου να ζουν σε μία χώρα όπου θα είναι ελεύθερα να εκφράζουν τις απόψεις τους χωρίς να θεωρούνται ως πιθανοί εχθροί του κράτους. Θέλω να ζήσουν σε μία χώρα που σέβεται το δίκαιο και τα ανθρώπινα δικαιώματα. Και για αυτήν τη χώρα να είναι περήφανα», δηλώνει σε κυριακάτικη εφημερίδα.

Το μόνο που θα έκανα διαφορετικά, αν ξαναβρισκόμουν στην ίδια θέση», λέει, «θα ήταν να μιλούσα από την αρχή πιο δυνατά και ηχηρά για την αντίθεσή μου στα βασανιστήρια».

Ο ίδιος πιστεύει ότι η καταδίκη του έχει εκδικητικό χαρακτήρα: «Έχω πει από την αρχή ότι η υπόθεσή μου δεν αφορούσε στις διαρροές αλλά στα βασανιστήρια. Η ηγεσία της CIA ήταν τόσο θυμωμένη μαζί μου που εξέθεσα δημόσια τις πρακτικές βασανιστηρίων το 2007, που δεν σταμάτησαν να επιδιώκουν να βρουν κάτι εναντίον μου».

Πηγη ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
--> ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

0 σχόλια: