Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Τρίτη 15 Ιανουαρίου 2013

Λάουρα Νάργιες: «Θέλω να κάνω έναν παραδοσιακό, ποντιακό γάμο, όπως κάνουν στο χωριό μου»


Λάουρα Νάργιες: «Θέλω να κάνω έναν παραδοσιακό, ποντιακό γάμο, όπως κάνουν στο χωριό μου»

Η νεαρή παρουσιάστρια όπως και κάθε γυναίκα από μικρή ονειρευόταν την μεγάλη αυτή στιγμή στην ζωή της.

«Θέλω να κάνω έναν παραδοσιακό, ποντιακό γάμο, όπως κάνουν στο χωριό μου, στο Λιθότοπο, με τρελό γλέντι και πολύ χορό και κότσαρι, μέχρι το πρωί.

Έχω όμως αρκετό χρόνο μπροστά μου. Δεν βιάζομαι για μια τόσο σημαντική απόφαση ζωής» τόνισε με δηλώσεις της στο περιοδικό TV Glam. Πώς θέλει όμως τον ιδανικό άνδρα και τι την ξενερώνει σε μια σχέση; «Πρέπει να υπάρχει χημεία, επικοινωνία και εμπιστοσύνη.

Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να λείπει το χιούμορ! Σιχαίνομαι τη ζήλια. Τη θεωρώ δηλητήριο σε μια σχέση. Δεν είμαι από τους ανθρώπους που το θεωρούν κολακευτικό ή το βλέπουν ως επιβεβαίωση!»


Πηγη ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
--> ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

0 σχόλια: