Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Τετάρτη 19 Δεκεμβρίου 2012

«Μου αρέσει η γύμνια»

«Μου αρέσει η γύμνια»

Δεν μένει στα λόγια η Paz De La Huerta


Η πρωταγωνίστρια του Boardwalk Empire, Paz De La Huerta ποζάρει γυμνή στο εξώφυλλο του χριστουγεννιάτικου τεύχους του Playboy.


Η ίδια έχει δηλώσει ότι δεν αντέχει την καταπίεση από τα εσώρουχά της οπότε δεν ήταν καθόλου δύσκολο να την πείσουν να βγει και από αυτά.

Η 28χρονη ηθοποιός πόζαρε στο φακό του διάσημου φωτογράφου Mario Sorrenti και έδωσε και μία συνέντευξη στην οποία δηλώνει πως «γιορτάζει το γυμνό κάθε μέρα»!

«Η Cindy Crawford και η Marilyn Monroe έχουν περάσει από τις σελίδες του Playboy. Μου αρέσει η γύμνια. Είναι η πρώτη μας γκαρνταρόμπα», δηλώνει.

Η Paz έχει ξαναποζάρει για τον Sorrenti 11 χρόνια πριν.

«Έκανα την πρώτη μου γυμνή φωτογράφιση με τον Mario στα 17 μου. Με έκανε να αισθανθώ όμορφα και πιστεύω πως σε αυτή τη φωτογράφηση ξεπέρασα και το φόβο μου να είμαι γυμνή».
.













Πηγη ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
--> ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

0 σχόλια: