Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Τρίτη 18 Δεκεμβρίου 2012

«Μαμά είμαι καλά, αλλά όλοι οι φίλοι μου είναι νεκροί»

«Μαμά είμαι καλά, αλλά όλοι οι φίλοι μου είναι νεκροί»

Η συγκλονιστική ιστορία μιας 6χρονης μαθήτριας που προσποιήθηκε ότι είχε σκοτωθεί


Ήταν η μοναδική επιζήσασα της τάξης της.
Η 6χρονη μαθήτρια του δημοτικού σχολείου Sandy Hook Elementary School στο Κονέκτικατ προσποιήθηκε ότι είχε σκοτωθεί από τις σφαίρες του 20χρονου δολοφόνου Adam Lanza, ο οποίος σκόρπισε το θάνατο πυροβολώντας όλους τους συμμαθητές της!

Η συγκλονιστική ιστορία της μικρής μαθήτριας αποκαλύφθηκε όταν η μητέρα της ζήτησε ψυχολογική υποστήριξη από τον ιερέα Jim Solomon, καθώς ένιωθε τύψεις και δε μπορούσε να διαχειριστεί το γεγονός ότι η κόρη της ήταν το μοναδικό παιδί που σώθηκε από τις σφαίρες του Lanza στην τάξη της.

Η 6χρονη εξομολογήθηκε στη μητέρα της ότι παρέμεινε ακίνητη και περίμενε κρυμμένη ανάμεσα στα γεμάτα αίματα πτώματα των συμμαθητών της, μέχρι που άρχισε να τρέχει έξω από το σχολείο καλυμμένη από την κορφή ως τα νύχια με αίμα.

Ήταν η πρώτη μαθήτρια που βγήκε έξω από το δημοτικό σχολείο όπου σημειώθηκε το μακελειό.

Οι υπόλοιποι 15 συμμαθητές της ήταν ανάμεσα στα 20 ανήλικα θύματα του 20χρονου Lanza .

Όταν αντίκρισε τη μητέρα της τής είπε: «Μαμά είμαι καλά, αλλά όλοι οι φίλοι μου είναι νεκροί».

Ο ιερέας δήλωσε στο ABC News ότι η μικρή είπε ότι είδε κάποιον που ένιωσε ότι ήταν πολύ θυμωμένος και τρελός.

Η οικογένεια της μικρής προσπαθεί να ξεπεράσει το τραγικό γεγονός και παρότι νιώθουν ανακούφιση που έχουν στην αγκαλιά τους την κόρη τους, νιώθουν και τις «ενοχές του επιζήσαντα» καθώς πολλοί γνωστοί τους έχασαν τα δικά τους παιδιά.
.




W




Πηγη ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
--> ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

0 σχόλια: