Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Τρίτη 18 Δεκεμβρίου 2012

Η Μονρόε πιο αναγνωρίσιμη από τον Μπόγκαρτ και τον Φράνκο


Η Μονρόε πιο αναγνωρίσιμη από τον Μπόγκαρτ και τον Φράνκο

Η Μέριλιν Μονρόε έχει τη μεγαλύτερη "αναγνωρισιμότητα" στην Ευρώπη και στην Αμερική, την αναγνωρίζουν πολλοί περισσότεροι άνθρωποι στη Δύση από οποιονδήποτε άλλη προσωπικότητα. Την ακολουθούν οι Ιωσήφ Στάλιν και Γουινστον Τσόρτσιλ.


Μεγάλη διαφημιστική εταιρία της Γερμανίας ζήτησε να μάθει από τους πολίτες της Ευρώπης, της Ασίας, της Αφρικής και της Αμερικής «ποιόν ή ποιάν από τους/ μεγάλους ή τις μεγάλες θυμούνται» είτε λόγω του έργου τους είτε από τη φωτογραφία τους και τα αποτελέσματα είναι εντυπωσιακά.

Προσωπικότητες που έγραψαν και διαμόρφωσαν την Ιστορία όπως ο Ντε Γκολ και ο πρόεδρος Χάρι Τρούμαν, ηθοποιοί και καλλιτέχνες όπως η Βιρτζίνια Γουλφ, η Ινγκριντ Μπέργκμαν και ο Ντε Σίκα δεν βρίσκονται στην πρώτη δεκάδα ενώ η πρωθυπουργός Μάργκαρετ Θάτσερ, ο πρόεδρος Ντουάιτ Αϊζενχάουερ, ο Αρθουρ Μίλερ και ο πρόεδρος
Κεμάλ Ατατούρκ μόλις καταφέρνουν να περιληφθούν στην πρώτη δεκάδα.

Από τους Αμερικανούς περισώζεται ο πρόεδρος Φράνκλιν Ρούζβελτ και ο πατέρας Τζορτζ Μπους ενώ από τις ευρωπαϊκές προσωπικότητες ο Μπενίτο Μουσολίνι, η Γκρέτα Γκάρμπο και ο Γκίντερ Γκας «αναγνωρίζονται» από τους Δυτικούς, όχι όμως ο καουδίγιο Φράνκο ούτε οι πρόεδροι Φρανσουα Μιτεράν και Μπιλ Κλίντον, ούτε Καθριν Χεπμπορν περιλαμβάνονται στην εικοσάδα.

Στην Ασία και στην Αφρική οι προτιμήσεις είναι σαφεις--Μάο Τσε Τουνγκ, Ιντιρα Γκάντι και Χο Τσι Μινχ, στους Ασιάτες και ο Ν'ελσον Μαντέλα με τον συνταγματάρχη Καντάφι στους Αφρικάνους. Ούτε ο Γκεμάλ Αμπντέλ Νάσερ ούτε ο Πατρίς Λουμούμπα, ούτε καν ο παντιτ Νεχρού είναι γνωστοί και ενδιαφέρουν τους λαούς. Στη Λατινική Αμερική κυριαρχεί ο Τσε Γκεβάρα και τον ακολουθούν οι Φιντέλ Κάστρο και Εβίτα Περόν.

Πανω από 6.500 άτομα, ηλικίας 28-55 ετών ρωτηθήκαν και απάντησαν εγγράφως στο σχετικό ερωτηματολογιο--στην Ευρωπη, περιλαμβανόμενης της Ρωσίας και Ουκρανίας 2.840 συνολικά. «Πιστεύουμε ότι τα αποτελέσματα θα είναι πολύ βοηθητικά στη (διαφημιστική) δουλειά μας», δήλωσε πηγή της γερμανικής εταιρίας και έδωσε ένα «δείγμα εργασίας». Όταν διαφημίσουμε μια σόδα, είπε, «με την προσθήκη ότι ο Μαντελα πίνει αυτή τη σόδα, ή αν πούμε ότι ο Τσόρτσιλ κάπνιζε τέτοια ή παρόμοια πούρα, ή τέλος αν προσθέσουμε σε μια διαφήμιση ότι ο "Τσε¨εκτιμουσε το ταλέντο του Αλφα" κλπ. το διαφημιζόμενο προιον θα εχει μεγαλυτερη απηχηση παρά αν απλώς περιοριστούμε στη χρήση του και τα τυπικά».


Πηγη ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
--> ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

0 σχόλια: