Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Πέμπτη 20 Δεκεμβρίου 2012

Μαρία Μπεκατώρου: Δεν θα έκανα γυμνή φωτογράφηση


Η Μαρία Μπεκατώρου αποκαλύπτει ποια είναι η καλύτερή της φίλη, μιλάει για τη δημοσιότητα, για το ενδεχόμενο να γίνει μανούλα και εξηγεί γιατί δεν δίστασε να πει ότι έχει κάνει μπότοξ...
Στην ερώτηση αν θα έκανε γυμνή φωτογράφηση, η παρουσιάστρια απαντά: «Ποτέ! Δεν υπάρχει περίπτωση. Αυτά είναι για άλλους, όχι για εμένα».


Όσο για την οικογένεια, δηλώνει πως «θα ήθελα ένα παιδί, χωρίς όμως αυτό να γίνεται εμμονικό» και προσθέτει: «Δόξα τω θεώ η ζωή μου τα τελευταία χρόνια είναι γεμάτη από δραστηριότητες που με ευχαριστούν».

Αγαπημένη της φίλη με την οποία όπως λέει έχουν περάσει πολλά μαζί είναι η «Μαρία Ηλιάκη. Ένα πολύ αγαπημένο μου πρόσωπο. Την αγαπώ πολύ, έχουμε περάσει πολλά μαζί».

Η Μαρία Μπεκατώρου έχει τελειώσει τις «Ουρσουλίνες» και όπως λέει «ήταν ένα σχολείο με κανόνες που ούτε μας περιόριζαν, ούτε μας έκαναν να ασφυκτιούμε. Η μόνη διαφορά ήταν ότι επρόκειτο για ένα σχολείο όπου ζούσαν μοναχές. Είμαι χαρούμενη που τελείωσα αυτό το σχολείο».

Για τη δημοσιότητα αποκαλύπτει πως «ποτέ δεν πίστευα ότι θα γινόμουν γνωστή. Πορευόμουν όπως μου τα έφερνε η ζωή».

Για το «Junior Master Chef» υποστηρίζει ότι «και τώρα να μου έλεγαν το τελευταίο project που έκανα στη ζωή μου θα ήταν αυτό, θα ευχαριστούσα τον θεό που ήμουν σε αυτή την παραγωγή».

Για το μπότοξ που πρόσφατα παραδέχτηκε πως έκανε τονίζει πως «δεν μπορώ να λέω ψέματα».

Πηγη




SHARE THIS

0 σχόλια: