Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Κυριακή 16 Δεκεμβρίου 2012

Κλέλια Ρένεση:«Είμαι τεμπέλα, αφηρημένη και ενθουσιώδης»



Είμαι τεμπέλα, αφηρημένη και ενθουσιώδης" σχολίασε η Κλέλια Ρένεση σε συνέντευξή της στο περιοδικό "ΕΓΩ!Weekly".


Η ηθοποιός που πρωταγωνιστεί με τον Χρήστο Χατζηπαναγιώτη και τον Γιάννη Στάνκογλου στη θεατρική μεταφορά της ταινίας "Rainman" στο θέατρο Γκλόρια αποκάλυψε ότι δεν αποποιείται την σέξι πλευρά της.

Όταν πρωταγωνιστούσατε στο "Μίλα μου βρώμικα", ως Ρίτα, όλα τα ανδρικά περιοδικά σας είχαν ζητήσει για cover girl. Νιώσατε άβολα;

«Δεν φοβήθηκα ποτέ το "sexy". Είναι μια πλευρά της γυναίκας κι αυτή, την οποία δεν αποποιούμαι. Δεν αισθάνθηκα άβολα. Θεωρώ ότι το χειρίστηκα όσο πιο οσορροπημένα μπορούσα.

Μακάρι να έχω αποδείξει ότι μπορώ να κάνω κι άλλα πράγματα, αλλά δεν είναι ο αγώνας της ζωής μου να αποδείξω ότι είμαι ηθοποιός και όχι ένα sexy κοριτσάκι. Αποδεικνύω καθημερινά ποια είμαι με τη δουλειά μου και τον τρόπο που ζω».

Στην τηλεόραση σας έχουμε δει κατά κόρον σε sexy ρόλους. Αισθανθήκατε ποτέ εγκλωβισμένη στην εικόνα της sexy, της femme fatale;

«Θα αισθανόμουν εγκλωβισμένη αν δεν μπορούσα να εκφραστώ με άλλο τρόπο. Μου δόθηκαν δύο συνεχόμενοι ρόλοι στην τηλεόραση. Τους απόλαυσα και θα τους ξαναέκανα αν γύριζα το χρόνο πίσω. Δεν ήμουν εγώ: ήταν δύο ρόλοι διαφορετικοί μεταξύ τους, με κοινό στοιχείο την ωραία εμφάνιση».

Κλέλια Ρένεση:«Είμαι τεμπέλα, αφηρημένη και ενθουσιώδης»



Πηγη ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
--> ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

0 σχόλια: