Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Κυριακή 16 Δεκεμβρίου 2012

Μαρία Ηλιάκη: «Η Ρούλα μου έμαθε να δουλεύω πάρα πολλές ώρες»


Το Yupiii Φέρνει Τη Μαρία Ηλιάκη Στην Οθόνη Του Υπολογιστή Σου

Είναι μία από τις αγαπημένες παρουσιάστριες του κοινού.

Πως ξεκίνησε να δουλεύει η Μαρία Ηλιάκη; «Τέλειωσα το Λύκειο και μπήκα στο Πανεπιστήμιο στο τμήμα επικοινωνίας και ΜΜΕ.

Μετά θυμάμαι για έξι μήνες έψαχνα δουλειά, η μαμά μου επέμενε να πάω να δουλέψω στην τράπεζα. Κλασική μανούλα.

Κάποια στιγμή με πήρε τηλέφωνο μια φίλη, που δούλευε στο ραδιόφωνο, και μου είπε ότι έψαχναν ένα δημοσιογράφο για να λέει δελτία ειδήσεων. Έκανα δοκιμαστικό, ξεκίνησα και ύστερα από λίγο η Ρούλα Κορομηλά ανέλαβε το ραδιόφωνο, τη γνώρισα κα με πήρε στην τηλεόραση και κάπως έτσι μετά σιγά σιγά ξεκίνησα.», δήλωσε στο περιοδικό ΕΓΩ! και συνέχισε λέγοντας: «Η Ρούλα ήταν η πρώτη που με πήρε στη δημοσιογραφική της ομάδα, μετά ο Γιάννης Λάτσιος μαζί με την Ζήνα Κουτσελίνη μου έκαναν πρόταση για το Πρωινό Κους Κους και μετά ξανά συνάντησα την Άλκηστις Μαραγκουδάκη με τη Ρούλα, που μου έκαναν πρόταση για το Δέστε τους».

Η Μαρία Ηλιάκη εξομολογήθηκε τι της έμαθε η Ρούλα Κορομηλά: «Μου έμαθε να δουλεύω πάρα πολλές ώρες. Να εκτιμώ τους συνεργάτες μπροστά και, κυρίως, πίσω από τις κάμερες».

Το Yupiii Φέρνει Τη Μαρία Ηλιάκη Στην Οθόνη Του Υπολογιστή Σου




Πηγη ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
--> ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

0 σχόλια: