Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Παρασκευή 21 Δεκεμβρίου 2012

Θωμαή Απέργη: Μετά το αδυνάτισμα έκανε καριέρα


Η Θωμαή Απέργη είναι μια εντυπωσιακή μελαχρινή τραγουδίστρια, η οποία σε κερδίζει, πριν ακούσεις τη φωνή της.


Δεν ήταν έτσι πάντα.


«Κολακεύομαι, όταν ακούω ωραία πράγματα για την εμφάνισή μου… Ήμουν γύρω στα 70 κιλά. Ήμουν πάντα χοντρούλα. Από μικρή ήμουν έτσι, μεγάλωσα λίγο... ελεύθερα στο φαγητό. Ξαφνικά μεγάλωσα, κουράστηκα να με κοροϊδεύουν, ήθελα να νιώσω καλύτερα με τον εαυτό μου και στην ηλικία που είμαι να μπορώ να φορέσω τα πάντα. Και τώρα ακόμα έχω ενδοιασμούς για το ντύσιμο, γιατί δεν είμαι πολύ καιρό στα κιλά που είμαι τώρα. Μάλιστα, έρχονται και με ρωτάνε γιατί αδυνάτισα» δήλωσε στην εκπομπή του Πέτρου Κωστόπουλου και πρόσθεσε πως «Αυτοί που με κοροϊδεύανε παλιά έχουν υπάρξει με κοπέλες πολύ πιο παχουλές από εμένα στην πορεία».

Βέβαια, μετά το αδυνάτισμα άνοιξε διάπλατα και ο δρόμος για τις πίστες της Αθήνας.



Πηγη ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
--> ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

0 σχόλια: