Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

SUPER LEAGUE

Κυριακή 16 Δεκεμβρίου 2012

Αν ...(κέρδιζα 10 εκατομμύρια!)


0

Οση αμφισβήτηση και να δέχτηκε η ταινία του Παπακαλιατη πριν καν αυτη κυκλοφορήσει στους κινηματογράφους, άλλη τόση επιτυχια γνώρισε μέσα σε λίγες ημέρες απο την πρεμιέρα της. Δεν υπάρχει μεγαλύτερο ευτύχημα για ενα εγχείρημα, πέρα απο το γεγονός να γινει αυτο θέμα συζητησης στις παρέες σε διάφορους χώρους εστίασης. Αυτο ακριβώς κατάφερε και ένας απλούστατα τίτλος όπως το "Αν...".


Σάββατο, εορταστικό κλίμα, δώρα και εκδηλώσεις. Ότι πρέπει δηλαδή για να ταξιδέψει η φαντασία σε μακρινούς προορισμούς. Οπως για παράδειγμα να προσθέσεις τη δικη σου φράση μετα το Αν του γνωστού σεναριογραφου. Τι θα κάνατε λοιπόν αν ξαφνικα κερδιζατε 10 εκατομμύρια ευρω; Τζοκερ, Λοττο, Λαχείο...ότι και να ήταν ας υποθέσουμε ότι θα σας προσέφερε ενα τόσο μεγάλο ποσο.

Με μια γρηγορη σκέψη θα αγόραζα ότι δώρο μου ζητούσαν οι κοντινοι μου άνθρωποι. Τι πιο ωραίο απο το να δεις ενα χαμόγελο ζωγραφισμένο στο πρόσωπο τους; Στη συνέχεια θα επισκεπτομουν εγω ο ίδιος κάποιο iStorm για να προμηθευτω τα τελευταία μοντέλα της εταιρείας που δημιούργησε ο Steve Jobs. Και εκμεταλλευόμενος την προσφορά της Mini Cooper για φοιτητές θα βοηθουσα τον εαυτό μου στις μετακινήσεις μέσα στην πόλη.

Τα παραπάνω σε συνδυασμό με ενα ωραίο αλλα όχι υπερβολικό διαμέρισμα θα άφηναν στο ταμείο μου γύρω στα 9.000.000 ευρω. Τα 3 θα τα διέθετα στην υλοποίηση 2-3 επιχειρηματικών project που εχω στο μυαλο μου, κάνοντας το όνειρο μου πραγματικότητα και δημιουργώντας μια εταιρεια με αρκετούς υπερευχαριστημενους υπαλλήλους. Η εργασία ως παρέα είναι ευχής έργο.

4.000.000 θα τα εμπιστευομουν στις ελληνικές τράπεζες για να εχω ενα σταθερό εισόδημα απο τους τόκους. Πέρα απο κινηση ουσίας πρόκειται και για μια συμβολική ενέργεια. Αυτα τα δύσκολα χρονια πρέπει να δείξουμε εμπιστοσύνη και στήριξη σε οτιδήποτε ελληνικό. Είναι ανάγκη για να γίνουμε ξανα αυτοι που είμασταν, που θελουμε και που ...πρέπει!

Οπότε μένει 1 εκατομμύριο. Το οποίο ασυζητητι θα έμπαινε σε μια βαλίτσα και θα ερχόταν μαζι μου στο μακρινό πλην υπέροχο, Λας Βεγκας! Μπορει να γίνονταν 10, μπορει και 0. Σίγουρα ομως ο δείκτης εμπειρίας ζωής θα χτυπαγε κόκκινο. Και η σκέψη και μόνο μου δίνει κουράγιο να ανοίξω τα ματια μου και να δω ότι εχω 10...ευρω στο πορτοφόλι.


Πηγη ΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΤΡΕΛΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ
Bookmark and Share
--> ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΡΕΛΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ WEB RADIO ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : http://trelogaidouri.listen2myradio.com/

SHARE THIS

0 σχόλια: